chri-ot Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei! Jeg må ha noen svømmebriller som er 100% vanntette slik at jeg kan bruke linsene i svømminga på skolen. Kan disse brukes? --> http://www.xxl.no/klaer/herre/badetoey/pure-mirror-1062247?searchWord=sv%C3%B8mmebriller Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Selv er jeg ikke så fan av de du opster, det er så mye styr med de "trådene" Har hørt bra ting om noen på swimshop, skal se om jeg finner de. jeg tror det var disse, de er jo i samme prisklasse som de du posta også Lenke til kommentar
SchartauViken Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Trenger vel ikke svømmebriller for å svømme med linser? Jeg har ingen problemer med vann og linser... Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Beste hadde vært om det var i fysisk butikk, om du vet om noen som selger de? På den andre siden, hvis jeg bestiller på nett, vil det da være en slags universal størelse? ------------------------------------------------------------------------ Jo du kan få innfeksjon i øyet! veldig farlig. Det gjelder dog ikke saltvann, kun ferskvann og klorvann. Endret 13. januar 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvis du bare skal bruke de en gang tror jeg alt kan funk egentlig. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Vurderer å bestille de på siden du linka til, men hvordan vet jeg at de passer? er alle i samme str? (aldri prød slike før se) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Jeg tror det kun finnes to størrelser omtrent , og det er veldig små og vanlig. Hvis du vil prøve de i fysisk butikk kan du jo gå på G-sport. Speedo Futura (tror jeg de heter)er noen svømmebriller jeg har hatt lenge. Jeg kjøpte de på gsport. Det er veldig mye bedre å svømme med svømmebriller enn uten IMO. Endret 13. januar 2011 av olehh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå