Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Opel Corsa C 2002 1.2 - Fornuftig pris og bytte fra kassett til CD

noddyen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har to spørsmål angående en Opel Corsas 2002, med 450000 km. Bilen er 5-dørs og selges med sommer og vinterdekk, men har kun kassettspiller. Den har stått mye i garasje og er hovedsaklig finværskjørt. Den har også aircondition. Bilen er i veldig god stand med unntak av noen skrap i hvert hjørne av støtfangeren foran. Hva er fornuftig pris for denne? Eventuelt; er prisene på finn realistiske eller går bilene for mindre enn hva de er listet til?

Som sagt er det kun kassettspiller i bilen og det er en sånn integrert sak. Hva er letteste måten å få en cd-spiller inn? Er det mulig å hente en fra en bil på dynga og bytte, eller går det an å få tak i en "adapter" slik at jeg kan installere en vanlig spiller uten at dashbordet ser ødelagt ut?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hei!

Jeg har to spørsmål angående en Opel Corsas 2002, med 450000 km. Bilen er 5-dørs og selges med sommer og vinterdekk, men har kun kassettspiller. Den har stått mye i garasje og er hovedsaklig finværskjørt. Den har også aircondition. Bilen er i veldig god stand med unntak av noen skrap i hvert hjørne av støtfangeren foran. Hva er fornuftig pris for denne? Eventuelt; er prisene på finn realistiske eller går bilene for mindre enn hva de er listet til?

Som sagt er det kun kassettspiller i bilen og det er en sånn integrert sak. Hva er letteste måten å få en cd-spiller inn? Er det mulig å hente en fra en bil på dynga og bytte, eller går det an å få tak i en "adapter" slik at jeg kan installere en vanlig spiller uten at dashbordet ser ødelagt ut?

Takk for svar!

Du kan jo se om du finner en på dynga, eller du kan kjøpe en slik en:

http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=6595&katid=362&mid=m436&id=&vn=736

(eventuelt denne for 2-din spiller: http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5253&katid=388&mid=m436&id=&vn=736)

Lenke til kommentar

Hei!

Takk for svar!

Prisene på finn.no er realistiske som regel, men du kan regne med at det er få annonser med "absolutte minimumspris" lik annonsert pris. Folk legger seg gjerne litt over det de ser for seg er minimum av hva de kan sitte igjen med etter et salg. Sammenlign din bil med tilsvarende biler på finn så finner du fort ut hvor du bør legge deg prismessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...