Gekki Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Skal jeg sette kjøleren på med en gang etter at jeg har puttet på goop, eller skal jeg vente til det evnt. tørker? mvh, Gekki Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Du kan gjere det med ein gong. Lenke til kommentar
Ceramic Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Det er best å sette prosessoren på med en gang før du får støv/hår eller feite hybelkaniner i goopen. :smile: Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Quote: On 2002-02-01 20:57, Ceramic skrev:Det er best å sette prosessoren på med en gang før du får støv/hår eller feite hybelkaniner i goopen. :smile: Ja, hybelkaniner har vi nok av vi PC-entusiaster eller hva? Bare sett på kjøleren med en gang du. Først vil CPU brenne seg litt inn i kjøleribba og deretter størkner kjølepastaen av seg selv og sørger for optimal kjøling. Hos meg står skrifta fra prosessoren innprentet i kjøleblokka etter "burn-in". I begynnelsen hadde jeg ca. 48 grader. Etter et halvt år har jeg 35 grader uten load (avhengig av årstid og gulvvarme). Ingenting å være bekymret for. :wink: [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-02-01 21:32 ] Lenke til kommentar
Gekki Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Takker for deres rådsnarhet!!:) mvh, Gekki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå