sdf123 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 HAr et program HANEwin NFS server som jeg har installert og prøvd litt men ikke nokk. Nå har det stoppet å funke pga at det er et shareware program, og bare funker et vist antall dager. Jeg prøvde å avinstallere det og installere det på nytt, men sto fortsatt at det måtte kjøpes for å kunne brukes. Da tenkte jeg at den hadde noe informasjon lagret i Regedit slik at den viste at programmet hadde vært installert på PCn før. Da søkte jeg opp alt som hadde med 'hanewin' og slettet det, men det hjalp heller ikke, hadde også slettet program-mappa. Noen tips til hvordan jeg kan få kjørt programmet en periode til slik at jeg får testet det litt mer? Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Har du prøvd å rense opp i registeret med f.eks CCleaner? kanskje det hjelper? Hvis ikke kan du jo alltids formatere disken din, men det er kanskje litt drastisk Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det er to måter: Prøv programmet på en annen maskin Betal for programmet. Da slipper du å grue deg til prøvetiden forfaller. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Hvor er det egentlig programmer lagrer slik informasjon? Er jo rart at det skal fortsatt ligge informasjon etter at jeg har avinstallert programmet, slettet selve mappen med resterende filer og fjernet det som skal ha med programmet å gjøre i Regedit. Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 mistenker at det ligger noe mer i registeret du ikke har fått med deg. Prøvd CCleaner enda? Lenke til kommentar
johome Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kan du prøve å avinstallere med Revo Uninstaller Programmet går grundigere til verks enn Windows. Gratisversjonen er sikkert bra nok. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Funka ikke med Revo heller. Er jo litt merkelig at man ikke kan fjerne alle filer som har tilhørighet til programmet, litt skummelt å tenke på egentlig! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ja det er skummelt. Det er Automagisk rett og slett Men dette er ingenting mot hva enkelte virus kan gjøre. Fikk conflicker på maskinen en gang, men lyktes i å slette dritten. Etterpå ligger det ennå rester (henvisninger til dll-filer) i registeret som er helt umulig å slette Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 mistenker at det ligger noe mer i registeret du ikke har fått med deg. Prøvd CCleaner enda? Ja, prøvd CCleaner også, men uten hjelp dessverre! Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 googla litt. kikk på øverste treff Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Fant heller ikke noe med det programmet :/ MEN, så prøvde jeg for moro å stille tilbake dato&tid til i fjor, og jaggu! Der funket det igjen Men er ikke det rart da? Lenke til kommentar
Skaten Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ganske normalt det for litt eldre shareware program. Trur ikkje du finner så mange nye program du kan gjera det der med. Vil tru at det er mange sånne ting som gjer Windows maskinane treigare etterkvart. Er tydelegvis lurt å ta ein formatering i blant. Men du kunne jo prøvd nåke sånt: http://www.winxptutor.com/tracker.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå