Gå til innhold

Avinstallere et shareware program 100%, for så installere igjen?

Anbefalte innlegg

HAr et program HANEwin NFS server som jeg har installert og prøvd litt men ikke nokk. Nå har det stoppet å funke pga at det er et shareware program, og bare funker et vist antall dager.

Jeg prøvde å avinstallere det og installere det på nytt, men sto fortsatt at det måtte kjøpes for å kunne brukes.

Da tenkte jeg at den hadde noe informasjon lagret i Regedit slik at den viste at programmet hadde vært installert på PCn før. Da søkte jeg opp alt som hadde med 'hanewin' og slettet det, men det hjalp heller ikke, hadde også slettet program-mappa.

Noen tips til hvordan jeg kan få kjørt programmet en periode til slik at jeg får testet det litt mer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor er det egentlig programmer lagrer slik informasjon? Er jo rart at det skal fortsatt ligge informasjon etter at jeg har avinstallert programmet, slettet selve mappen med resterende filer og fjernet det som skal ha med programmet å gjøre i Regedit.

Lenke til kommentar

Ja det er skummelt. Det er Automagisk rett og slett :whistle:

Men dette er ingenting mot hva enkelte virus kan gjøre.

Fikk conflicker på maskinen en gang, men lyktes i å slette dritten. Etterpå ligger det ennå rester (henvisninger til dll-filer) i registeret som er helt umulig å slette :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...