Gå til innhold

Hjelp til emailkonto.

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått ny PC med email - Windows live email - som var på OS Windows 7.

Brukte tidligere Outlook express eller ett annet av samme variant.

Jeg får ikke lagt inn mine epostadresser fra Telenor som er min nettleverandør.

Har lastet ned Telenorhjelpen, men den støtter bare Windows email.

Har også ringt kundetjeneste Telenor 05000 uten å få noen hjelp.

Noen som har peiling?

Kan jeg laste ned outlook express og bruke denne på Windows 7?

Kan jeg ikke bruke Telenor,s emailtjenester lengere, og hvorfor reklamerer Telenor for dette på sine sider hvis dette ikke kan leveres til Windows 7?

Av tidligere erfaringer - negative sådanne med enkelte epostklienter har jeg opprettet noen g.mail kontoer.

Men er avhengig av mine tidligere epostadresser hos telenor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Har notert ned dette på forhånd angående inn og utgående email av erfaring.

Men får ikke inn emailer som jeg sender fra en gmail konto som jeg har.

Er noe rot med passord hos Telenor tenker jeg, snakket med en kundebetjent i sted fra telenor, han kunne ikke gi meg opplysninger pr. tlf.

Men de kunne sende samme opplysninger til samme tlf. nummer pr. sms.

Dette synes jeg er merkelig, når de har personen som har internett hos dem på selve telefonen.

Jeg kunne gitt dem tlf.nummer brukernavn på epostadresser og adresse++++ på ett blunk.

Men det de trengte var en "anonym" sms.

Får ta telenor fatt i morgen, har flere kontakter på outlook express eller var det office jeg hadde..

Elendig service..synd at det ikke er andre leverandører her av internett.

Telenor har kjøpt opp tidligere leverandør.

Endret av Vårbris
Lenke til kommentar

Er noe rot med passord hos Telenor tenker jeg, snakket med en kundebetjent i sted fra telenor, han kunne ikke gi meg opplysninger pr. tlf.

Men de kunne sende samme opplysninger til samme tlf. nummer pr. sms.

Dette synes jeg er merkelig, når de har personen som har internett hos dem på selve telefonen.

Jeg kunne gitt dem tlf.nummer brukernavn på epostadresser og adresse++++ på ett blunk.

Disse opplysningene ville også personer som ønsket å stjele emailkontoen din kunne oppgi.

Lenke til kommentar

En løsning kan være å logge deg inn på Telenor's hjemmeside (epost-tjeneste), og få tilsendt passord.

"Er mobilnummeret ditt registrert som kontaktnummer hos Telenor, kan du få nytt passord til Telenor Online sine tjenester* tilsendt på SMS ved å sende en SMS med passord <brukernavn> til 1980."

----

Ja er faktisk enig med deg at det til tider er surr hos Telenor. Etter å ha brukt titalls kroner på venting for at de svarer, så ender det med at de ikke skjønner problemet, og at de sier at problemet er fikset.. Noe jeg her hjemme ser ikke fungerer. :p

Endret av ACT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...