thomasrh Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei. Jeg har et litt spesielt problem. Hver gang jeg kobler på IRC (uansett hvilken server), går nettet vårt helt i stå. Det vil si det blir utrolig tregt. Tar evigheter å få respons fra web sider, og all annen internet aktivitet går også helt i stampe. Det krasjer ikke helt, bare går ekstremt sakte. Eneste virkemiddel er å restarte ruteren. Da går alt fint igjen. Ruteren er en ZyXEL P-660H-T3 v2. Jeg har et par porter åpne, men ikke 6667 som er den IRC bruker. Jeg har også en D-Link trådløs ruter koblet til ZyXEL'en, men min PC er koblet direkte inn i ZyXEL'en (med kabel), så den skulle ikke ha noen innvirkning på dette problemet? Noen som har peiling? Sliter med å finne andre med akkurat samme problem. -Thomas- PS! Jeg får også et lignende problem av og til når jeg kobler til Skype. Da krasjer nettet helt, og kommer tilbake etter 1 minutt ca. Men dette skjer bare sporadisk. Av og til funker det helt greit å koble på Skype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå