Zaziker Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei ! Jeg har et ganske stort problem. Jeg har en stasjonær pc som starter opp uten problemer, men det er ved innloggingen til admin og andre brukere som er problemet. Jeg kommer rett og slett ikke inn ! Dataen logger seg på og logger seg av rett etterpå (1-2 sek). Har lyst til å formatere hele driten, men aner ikke åssen jeg skal gjøre det uten at jeg kommer noe lengre enn ved brukerkontoene ! Noen som har noen forslag ? Lenke til kommentar
Trrn13P Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei ! Jeg har et ganske stort problem. Jeg har en stasjonær pc som starter opp uten problemer, men det er ved innloggingen til admin og andre brukere som er problemet. Jeg kommer rett og slett ikke inn ! Dataen logger seg på og logger seg av rett etterpå (1-2 sek). Har lyst til å formatere hele driten, men aner ikke åssen jeg skal gjøre det uten at jeg kommer noe lengre enn ved brukerkontoene ! Noen som har noen forslag ? Hvis du vil formatere så er det bare å sette inn windows disken og installere det på nytt. Lenke til kommentar
Zaziker Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 hehe, ja det var det da Jeg har nok greid å surret bort den så er lettere sagt enn gjort ! Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Eller så kunne du kjørt i safe mode, og gjort sånn at du tvinger pcen til å ikke restarte ... Lenke til kommentar
Teds Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Trykk "F8" ved oppstart og, som ovennevnte sier, start i Sikkermodus. Stor sannsynlighet for at maskinen ikke vil restarte automatisk da. Lenke til kommentar
Zaziker Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Bump ! Dataen fungerer fortsatt ikke.. Den er stukk i en endless loop.. Har prøvd å starte den i sikkerhetsmodus og alt sammen, men hjelper ikke. logger seg bare rett av ;s noen andre som vet noe ;s ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå