Cuneax Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Philips først ute med trådløs Blu-ray-spiller med HDMI. Les mer Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Vil ikke dette gå utover kvaliteten? Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hva er poenget? Kan se at det er noe for late folk som ikke tør borre hull i en vegg. Men igjen så har man helst spilleren og TVen i samme rom. Ja ja, fancy skal det være. Kanskje noe for folk som er teknologisk tilbakestående og ikke ser forskjell på strøm og bildekabel? Hadde jo vært kul å hatt på noe fjernstyrte greier, men igjen så tviler jeg på at den rekker særlig langt. Du kjører robobilen din ned i gata og plutselig så forsvinner bildet. Er vel mer at de vil selge denne HD linken de har laget. Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Vil ikke dette gå utover kvaliteten? Jo, men så slipper man å lære seg hva slags hull de forskjellige kablene skal inn i. Er ikke alle som var like flinke til å plassere den rette klossen i riktig hull som baby. "Firkantkloss, hmm må være det runde hullet. Nnnngh! Passer ikke jo!? Kanskje om jeg bruker mer kraft...". En komplisert løsning som egentlig er dårligere. "Men giid så praktisk da." Phillips nye slagord: "Complicated sollutions for simple people." Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ja, men det høres bra ut! Heia heia! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Man skal da ikke miste noe kvalitet fra denne... HDTV-link har høy nok båndbredde for streaming av Blu-Ray, og signalene går digitalt, så jeg ser ikke hvor tapet kommer inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg