markusl1 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Se http://vilbli.no/4daction/WA_Kursbeskrivelser?ASP=34769029&Ran=93866&Niva=V&Return=WA_kurstilbud&TP=13-01-11 ___________ Jeg er en gutt som er veldig interessert i data. Hva kan jeg velge for å få en jobb innen PC. (Ikke reparasjon av PC e.l, men ting jeg gjør på pcen: programmering f.eks.) Takk, Markus. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Gå studiespesialisering for deretter å studere videre på høyskole eller universitet. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Gå studiespesialisering for deretter å studere videre på høyskole eller universitet. Støttes. Lenke til kommentar
markusl1 Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Og hva kan jeg gjøre deretter, under PC? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Det ser du når du kommer så langt. Kan blant annet bli dataingeniør, gå informatikk, eller gå informasjonsteknologi (med hovedvekt på programmering dersom det er det du vil) etc. - mulighetene er mange! Endret 13. januar 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Engm Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Anbefales å ta studiespesialisering ja. Som Zodihax sier, mulighetene er mange. Og jeg vil tro at du burde ta Fysikk 1, matematikk R1 og R2 i løpet av den tiden på studiespesialisering. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Du kan gå studiespesialisering. Og som sagt bør/må du ta R matte 1 og 2 og fysikk. IT faget bør du også velge dersom du liker pc. I det faget lærer du å programmere enkle spill og programmer og lage nettsider. Lenke til kommentar
markusl1 Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Spill sier du? Høre virkelig ut som noe for meg! Takk for hjelpen folkens! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Men, for at du ikke skal henge deg selv halvveis inne i vgs bør du ikke ha lagt matte og naturfag for hat, for å si det sånn. Har en del kompiser i klassen hvis karakterer er ... interessante .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå