Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvordan få tak i Toshiba System Recovery?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som skrevet i en annen tråd her pleier de fleste nyere bærbare maskiner og ha en skjult "Recovery"-partisjon. Etter et kort søk på Google fant jeg ut at Toshiba opererer med "F8", så trykk denne knappen ved oppstart så skal "System Recovery" starte - forhåpentligvis.

Her er linken til hva jeg fant: Google it!

Lenke til kommentar

Som skrevet i en annen tråd her pleier de fleste nyere bærbare maskiner og ha en skjult "Recovery"-partisjon. Etter et kort søk på Google fant jeg ut at Toshiba opererer med "F8", så trykk denne knappen ved oppstart så skal "System Recovery" starte - forhåpentligvis.

Her er linken til hva jeg fant: Google it!

Det har jeg prøvd men den har ikke System Recovery inlakt på pcen

Endret av adre
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke helt fremgangsmåten for å kjøreRecovery på Toshiba-maskiner, men fant en annen link hvor de brukte en annen metode for å sette i gang fabrikkresettingen: Google it!

Om du er 100% sikker på at det ikke er en skjult partisjon hjelper selvfølgelig ikke dette, men det er min siste idé!

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå vet jeg ikke helt fremgangsmåten for å kjøreRecovery på Toshiba-maskiner, men fant en annen link hvor de brukte en annen metode for å sette i gang fabrikkresettingen: Google it!

Om du er 100% sikker på at det ikke er en skjult partisjon hjelper selvfølgelig ikke dette, men det er min siste idé!

Lykke til! :)

Kan jo si så mye som at du etter at du har trykt F8 og kommet inn i menyen der du blant annet kan velge Sikkermodus og slikt skal trykke på "Reparer PC" eller hva det står (Mener å huske at denne står på toppen). Og da skal den starte recovery.

Toshiba har en skjult recovery partisjon og om denne ikke finnes har du gjort en veldig dedikert god jobb med å fjerne denne :p Recovery plater må du eventuelt kontakte Toshiba for å få tak i.

En grei måte for å finne ut om det er/skulle ha vært recovery partiosjon på din PC er å sjekke om det fulgte med Recovery plater. Fulgte disse med er det ikke en recovery partisjon. Fulgte det ikke med plater er det/skulle det ha vært en recovery partiosjon.

Erfaringsmessing gjelder dette de fleste PCer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...