FrozenFish Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg klarte å slette "Meldinger" ikonet fra telefonens menylinje (den nederst) og skjønner ikke hvordan jeg skal få det tilbake. Jeg har laget et nytt på skrivebordet, men får det ikke "overført" det til menylinjen. Er det noen som vet hvordan jeg gjør dette? Takker! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 gå til hovedmenyen(der alle programmene dine er.) trykk på meldinger og hold til den kommer til desktoppen din, prøv deretter og dra ikonet ned til hjemmemenyen nederst på skjermen. Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 gå til hovedmenyen(der alle programmene dine er.) trykk på meldinger og hold til den kommer til desktoppen din, prøv deretter og dra ikonet ned til hjemmemenyen nederst på skjermen. Hadde prøvd det, men da kommer bare søppeldunken og "Fjerne". Men, jeg gikk på Meny og og valgte "Endre" først, og da satt den Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå