Mcelastic Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Noen som vet om det er mulig å ha en flash header på blogg.no? evt. hvordan gjør man det? Har en swf fil jeg gjerne skulle brukt som header, men har problemer med å finne ut hvordan. :ermm: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Dropp det. Flash er plagsomt og bør kun brukes til spill. Beklager hvis du var ute etter et annet svar, men det er bedre du får høre sannheten. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Flash til annet enn reklame og spill døde på 90tallet Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Noen som vet om det er mulig å ha en flash header på blogg.no? evt. hvordan gjør man det? Har en swf fil jeg gjerne skulle brukt som header, men har problemer med å finne ut hvordan. :ermm: Siden ingen andre ville gi deg et ordentlig svar, så kan jeg prøve. Laget meg selv en blogg.no-konto (kunn for å se hvordan det var satt opp), men ser ikke ut som de støtter andre enn bildefiler i headeren. Du kan derimot laste opp flashfilen på en webserver, så bruke HTML-koden til flashen.. Det du kan gjøre er å gå til denne linken (du må nok være logget inn på blogg.no). Der får du opp selve kildekoden til bloggen. Om du går litt lengre ned i koden, til du finner: <div id="header"> så kan du prøve og plassere html flashkoden under der. Ble litt rotete forklart, men om du har litt kunnskap til html, så finner du sikkert ut av det. Send meg en PM om du lurer på noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå