Thomas Toget Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg er på utkikk etter en skjerm i 4:3-format i størrelsen ca. 22". Jeg har letet vel og lenge på diverse nettbutikker, men det virker som alle er 16:9 eller 16:10 i dag.. Er det noen som vet om nettbutikker som selger skjermer i 4:3 format? Eller må jeg ty til finn.no? Kanskje noen har liggende en stor 4:3 skjerm de ønsker å bli kvitt? Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 4:3-skjermer blir stadig mer sjeldne, men i øyeblikket er det ikke noe vanskelig å finne en. Søk for eksempel på 1600x1200 (avansert søk id en gamle prisguiden), der finnes det flere Det er den høyeste oppløsningen jeg kan huske med 4:3-format. Må det være eksakt 4:3? 1920x1200 var også en vanlig oppløsning før i litt større skjermer og det finnes fortsatt en del 24-tommere med den oppløsningen. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 jeg har en Benq fp937s som egentlig bare står i veien. Den er bare 19", og jeg er usikker på forholdet på den, men det kan du sikkert finne med gewgel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå