Blomster Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei, jeg er en jente på 16 år. Jeg har snart vært sammen med kjæresten min i 2 år, og nå i det siste har ikke ting vært som det pleier. Vi gjør alltid de samme tingenen, noe jeg synes er veldig kjedelig, han snakker veldig lite med meg, når jeg snakker til han har han ikke tid pga pc eller tv og jeg gidder ikke stresse for å møte han lenger. Men jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, jeg liker han fortsatt, men kanskje bare som en venn, han er min bestevenn. Og jeg vet ikke om jeg vil bli så glad hvis jeg ser han med en annen :/ Noen som har noen tips eller meninger? jeg er veldig usikker Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Du er 16 år og kommer til å ha masse kjærester før du slår deg til ro med noen. Gjør det slutt og la han beundre PC-en og TV-en sin istedet. Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei. Du kan jo kanskje begynne med å spørre om hva han vil da? Om han vil at dere skal være sammen eller bare venner. Hvis han vil at dere skal være sammen så kan du jo kanskje be han om å gjøre litt mere ting sammen med deg enn å sitte forran TV`en eller PC`en hele tia. Hvis ikke så er det vel ikke noe håp tenker jeg. Synes du skal si det du mener til han og ikke la han sitte med PC`en og TV`en hele tia. Hvis han da blir sur eller irritert så kan du like gjerne slå opp for da bryr han nok seg ikke så mye om deg. Om du på en måte kommer i andre rekke. Lykke til iallefall. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Gå ut sammen, det blir fort kjedelig når man bare blir sittende inne å daffe på sofaen. Når dere er ute sammen snakker dere automatisk mer enn det dere ville gjort inne, for da er TV'en og PC'en glemt . Endret 14. januar 2011 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Dersom en av hovedgrunnene til at du lurer på om du skal slå opp er at du vil mislike å se han med en annen, vet du vel egentlig selv hva du bør gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå