piecreator Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hello, har en fiat punto 96, før satt det en kasett spiller i og på den måtte man skru lyden helt ned så gikk lyden av.. men nå har jeg bytta spillern til en ny en og og vil ikke spillern gå av når tenninga er av, jeg må holde inne off knappen.. lurer på om det er noe med iso kablene bak jeg kan flytte på eller noe for og få den til og starte når bilen starter og gå av når jeg slår av tenninga? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Bytt om +12 V fast og +12 V ACC i ISO-pluggen, eller kjøp en overgangskabel for å koble dette uten å endre i bilen. Forskjell mellom "europeisk" og "asiatisk" ISO. Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 hvordan overgangskabel da? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Tyder vel på at begge ledningene på spilleren går til konstant-strøm nå, så da må du dele de opp så en (rød) går til tenning, og en (gul) til konstant Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 hvordan overgangskabel da? Hadde samme problemet på min Golf da jeg byttet fra Blaupunkt (?) til et asiatisk merke. Kjøpte en overgang på Biltema som hadde plugger på ledningene, slik at man kunne bytte om ledningene uten å røre hverken kabling i bil eller i stereo. Sjekket biltema.no, men fant ikke denne overgangen der. Mulig andre bilrekvisitabutikker, ev. bilstereobutikker, har denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå