Panduck Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei. Jeg har hatt et ganske irriterende problem nå i et par uker. Det som skjer er at jeg spiller WoW, så mister jeg plutselig internett. Det har også skjedd i ulike andre spill som mw2 og black ops, men skjer oftest i WoW. For å få tilbake internett, så må jeg avslutte spillet helt, og lukke eventuelle nettlesere jeg har oppe. Da tar det 30-60 sek før jeg får tilbake internett. Dette skjer da hvert 30. minutt sånn cirka. Så jeg lurer på om det er noen andre som har hatt et lignende problem, og vet hvordan man kan fikse dette? Jeg har omtrent null peiling på nett problemer, så jeg håper dere kan hjelpe meg. Bruker forresten Windows 7 og kabel rett til modemet, og har ADSL +2 fra Nextgentel med modemet Thomson SpeedTouch 546i v6, som fulgte med fra Nextgentel. Det ene lyset som indikerer at det er internettforbindelse slutter å lyse når problemet oppstår. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Lasse94 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Har desverre ikke peiling på hva problemet ditt er, men har nesten samme greia som deg jeg og, men jeg er koblet via en ruter, og hele familien mister nettet, til meg skjer det som oftest når jeg skal spille cod 4 btw, WoW er IKKE bra! det er som et dårlig dop, man blir avhengig. fetteren min som er 24 og relativt normal, ringte kjæresten til søstra mi midt på natta fordi han trengte en Healer, IKKE BRA!! xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå