fjarle Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 - Å ha gode skjermer blir avgjørende i 2011 Les mer Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 F**K DETTE! JEG VIL AT BATTERIET SKAL VARE LENGER!! 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 "Å ha gode skjermer blir avgjørende i 2011" avgjørende for hva? Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 I en butikk faktisk... Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 F**K DETTE! JEG VIL AT BATTERIET SKAL VARE LENGER!! Du kan jo JUSTERE lysstyrken til skjermen... dette er praktisk i omgivelser hvor det er mye lys, som feks ute på sommeren. Synes det lagga fenomenalt i menyene til den telefonen. (Det lille vi fikk se ihvertfall) Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 F**K DETTE! JEG VIL AT BATTERIET SKAL VARE LENGER!! Du kan jo JUSTERE lysstyrken til skjermen... dette er praktisk i omgivelser hvor det er mye lys, som feks ute på sommeren. Synes det lagga fenomenalt i menyene til den telefonen. (Det lille vi fikk se ihvertfall) Poenget mitt var at de heller burde fokusere mer på batteritid slik det er nå. De fleste telefoner varer kun 1 dag ved aktivt bruk. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hva foreslår du? Dobbelt så store batterier? (som igjen legger på 0.5cm i tykkelse på telefonene) Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Poenget mitt var at de heller burde fokusere mer på batteritid slik det er nå. De fleste telefoner varer kun 1 dag ved aktivt bruk. Og slik har det vært svært lenge, så skjønner irritasjonen, men dette bidrar ikke til dårligere batteritid, kun mer synlighet når forholdene er som de er. Hva foreslår du? Dobbelt så store batterier? (som igjen legger på 0.5cm i tykkelse på telefonene) Ikke en dum ide egentlig, tynne mobiler er skikkelig dritt å holde i Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Poenget mitt var at de heller burde fokusere mer på batteritid slik det er nå. De fleste telefoner varer kun 1 dag ved aktivt bruk. Og slik har det vært svært lenge, så skjønner irritasjonen, men dette bidrar ikke til dårligere batteritid, kun mer synlighet når forholdene er som de er. Hva foreslår du? Dobbelt så store batterier? (som igjen legger på 0.5cm i tykkelse på telefonene) Ikke en dum ide egentlig, tynne mobiler er skikkelig dritt å holde i Har heller ikke hatt noe problem om telefonen hadde blitt 0.5cm tykkere og fått dobbelt så lang batteri tid. men kan også fokusere på hw deler som drar mindre strøm osv. Lenke til kommentar
hade154 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 synd den ikke har tegra 2 da:( Lenke til kommentar
Noble Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hva med oppløsningen? Sammenligner du en android med iphone 4 er det som å ha fontrendering fra win 3.1 mot OSX. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Iphone har ikke så voldsomt mye høyere oppløsning enn de beste androidene, men det burde helt klart være mer fokus der ja. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Mr Sm17h: Dette er ikke fra en butikk, men fra et av møterommene hos LGs PR-byrå. Man kan trygt anta at de også representerer et par andre merkevarer i Norge Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Husker de gamle telefonene Nokia 1610/11 , Nokia 5110 osv. Her kunne man bare klipse på et litt større batteri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg