cinax Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hello.. I sommer ble pc'en min tatt i tordenvær.. Har egentlig aldri sett noe mer på den før enn i dag. Det som er at når jeg starter den, går den i typ 5 sekunder, så restarter den seg. Dette kan den stå og gjøre i en evighet. Den har kontaktmed skjermen, får opp bilde i kanskje 2-3 sekunder. Noen som vet hva som kan være galt ? Hovedkort eller strøm forsyning ? På forhånd, takk for alle svar ! Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Tordenvær + PC = Tynn lommebok. Strømforsyning, sannsynligvis hovedkort og kanskje skjermkort og minne har muligens fått seg en smell. Foreslår du prøver med en annen strømforsyning først. Lenke til kommentar
cinax Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 okei, da skal jeg prøve å få tak i en strømforsyning Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvis du har et dedikert nettverkskort (ikke integrert på hovedkortet), så kan du prøve å nappe ut det også. Ellers er det, som Phyltre sier, sannsynligvis strømforsyning eller hovedkort som er gåent, og da er jo strømforsyning det enkleste å begynne med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå