Fjomsen Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg føler jeg maser veldig på forumet nå. Håper ikke folk legger merke til det eller har forståelse,uansett beklager jeg. Men jeg setter virkelig pris på hva folk mener med penger så vil jeg gjøre det riktige. Så jeg har muligheten til å kjøpe en ny laptop. En laptop som kommer til å brukes til multimedia,men også til spill av mer krevende kaliber. Dette her er dataen jeg vurderte å kjøpe av en privatperson først klikk her Den har blitt oppgradert med 8GB drr3 ram og en Seagate Momentus® XT 7200.1 500GB Prosessoren er veldig gammeldags,en pentium tilogmed. Denne skal han ha 4950 kroner for. Den andre datamaskinen er fra Multicom Klikk her Dette har en mye bedre maskinvare,men 4GB ddr3 RAM og en tregere harddisk Prisen er ca 6000. Eller vet du om en annen laptop med lik type 16 tommer, med god prosessor ytelse og skjermkort som passer til spilling og multimedia så legg gjerne med en link Takker så hjertelig for alle svar :] Lenke til kommentar
Fenderking Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kjøp helt nu pc heller. Jeg føler jeg maser veldig på forumet nå. Håper ikke folk legger merke til det eller har forståelse,uansett beklager jeg. Men jeg setter virkelig pris på hva folk mener med penger så vil jeg gjøre det riktige. Så jeg har muligheten til å kjøpe en ny laptop. En laptop som kommer til å brukes til multimedia,men også til spill av mer krevende kaliber. Dette her er dataen jeg vurderte å kjøpe av en privatperson først klikk her Den har blitt oppgradert med 8GB drr3 ram og en Seagate Momentus® XT 7200.1 500GB Prosessoren er veldig gammeldags,en pentium tilogmed. Denne skal han ha 4950 kroner for. Den andre datamaskinen er fra Multicom Klikk her Dette har en mye bedre maskinvare,men 4GB ddr3 RAM og en tregere harddisk Prisen er ca 6000. Eller vet du om en annen laptop med lik type 16 tommer, med god prosessor ytelse og skjermkort som passer til spilling og multimedia så legg gjerne med en link Takker så hjertelig for alle svar :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå