kans Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Heisann! Hva mener du er et must hvis du har HTC Desire? Da tenker jeg hovedsakelig på apps. Men kan jo også være andre ting Fortell også hvorfor du synes dette er et must Mine must - Astro er et av mange programmer man kan bruke for og bla gjennom filer på tlf og minnekortet - Barcode Scanner kan scanne "strekkoder" og finne appen på market o.l - Gmote er en fjernkontroll for og spille av media filer på pcen - Hocceret veldig morsomt og anerledes fil overførings programm hvor man blant annet kan kaste filer mellom to tlf. - Multicon er et program som gjør at du får flere ikoner pr ikon plass på skjermen - SMS popup et veldig praktisk og enkelt sms program som gjør at du kan enten svare, slette meld fra homescreen. EDIT: vet det finnes en tråd om anbefalte android apps. Endret 1. februar 2011 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Tenker du da på Denne tråden? Jeg mener de blir ganske like, men men : ) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 root S-OFF Ikke like nødvendig, men forsåvidt nyttig for flashing av hboot, splash og recovery via fastboot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå