Antatra Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei Etter at min Crucial RealSSD C300 2,5" 64GB ikke ville fungere skikkelig på mitt system, er jeg på leting etter en ny. Da står valget mellom disse tre; Corsair SSD Nova Series 2,5" 64GB Corsair SSD Force Series 2,5" 60GB OCZ 60 GB SSD 2,5" S-ATA II TRIM/GC Etter som jeg kan svært lite om SSD, håper jeg på noen anbefalinger. Et annet spørsmål er om jeg vil få samme problemer med disse, som med min Crucial RealSSD C300. Bruker den samme kontroller/brikke som de over, eller er de helt annerledes? All tilbakemelding mottas med takk. Lenke til kommentar
Anv Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Du bør velge en SF basert SSD, dvs enten Corsair Force eller OCZ Vertex 2. De er begge like så det er bare å velge den billigste. (Nova bør du hoppe over selv om den sikkert er OK) Det er ikke samme kontroller som C300, at du har hatt problemer med C300 er greit nok men jeg tviler sterkt på at det er C300 som er problemet. Det kan selvsagt være en dårlig kombinasjon. Du får bare prøve en av de SF baserte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå