Mr. Sad Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Er godt fornøyd med telefonen, men har en ting som irriterer meg litt. Når folk ringer meg får jeg opp den amerikanske måten å vise nummer på xxx-xxx-xx. Noen som vet hvordan jeg forandrer det? xxxxxxxx Lenke til kommentar
martinius94 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg la til numrene via facebook, da kommer numrene som xxxxxxxx. Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg la til numrene via facebook, da kommer numrene som xxxxxxxx. også de du mottar? Lenke til kommentar
martinius94 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg la til numrene via facebook, da kommer numrene som xxxxxxxx. også de du mottar? Ja, dem også Lenke til kommentar
martinius94 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Er det noen som vet hvordan man får mobilt nettverk til å virke på atrix? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Har denne mulighet for tilkobling av hdmi mot tv? Ser at chess har begynt å ta inn motorola, så kanskje om flere sender en henvendelse til dem vil denne telefonen være å kjøpe via dem om ikke så lenge:-) Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Motorola har en dock de satser på for å koble telefonen til tv'en. finner en "fix" på XDA for å unngå denne docken. følger også med en HDMI kabel når man kjøper tlf. telefonen selges enn så lenge, kun gjennom telefonopratørene AT&T og Bell i USA og Canada(tror jeg) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg har fått bekreftet i fra chess at de kommer til å ta inn denne telefonen så snart det eventuelt lar seg gjøre. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 tyske amazon for de av dere som ikke kan vente og ikke kan bestille fra den amerikanske siden så kan tyske amazon være bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå