Dimethyltryptamine Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Er helt ny når det kommer til php dette er koden: print '<textarea name="text" rows="15" cols="40"> <?php echo $test ?> </textarea>' resultat: - vil ha den til å vise innholdet i $test, er det noen måte jeg kan gjøre det på? Endret 31. juli 2011 av LSĐ Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvordan funker dette? print '<textarea name="text" rows="15" cols="40">'.$test.'</textarea>' Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hvis du bruker doble sitattegn (") kan du gjøre det på følgende måte: echo "<textarea name=\"text\" rows=\"15\" cols=\"40\">$test</textarea>" http://php.net/manual/en/function.echo.php Endret 13. januar 2011 av Runar 1 Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hvordan funker dette? print '<textarea name="text" rows="15" cols="40">'.$test.'</textarea>' Ser ikke ut til å virke. EDIT: @runar Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/-/public_html/test/test3/edit.php on line 13 Endret 31. juli 2011 av LSĐ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Da gjør du det feil. Post PHP-koden du har brukt, i [skjul] og -tagger. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) <?php $test = "test"; //$side = @fopen("index.php", "rt"); //$kilde = fread($side,9000); print "<textarea name="text" rows="15" cols="40">$test</textarea>" ?> @runar Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/-/public_html/test/test3/edit.php on line 13 Linje 13 er: print "<textarea name="text" rows="15" cols="40">$test</textarea>" Endret 31. juli 2011 av LSĐ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Jeg kan ikke se en avsluttende ";" i print-linjen. EDIT: Altså linje 13 Endret 13. januar 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Jeg kan ikke se en avsluttende ";" i print-linjen. EDIT: Altså linje 13 har nå print '<textarea name="text" rows="15" cols="40">$test</textarea>'; virker ikke. EDIT: prøvde: print "<textarea name="text" rows="15" cols="40">$test</textarea>"; Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/lordbost/public_html/test/test3/edit.php on line 13 Endret 13. januar 2011 av lordbost Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hvis du bruker mitt eksempel på du "escape" alle doble sitattegn ved å bruke \. Kopier koden jeg postet så skal det fungere. http://www.php.net/manual/en/language.types.string.php#language.types.string.syntax.double Redigert: Du kan ikke blande mitt og Ekkos forslag på den måten. Les kodene og linkene vi har postet, og tenk nøye over det som står skrevet. Endret 13. januar 2011 av Runar Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Gikk litt i surr for meg Hvis du bruker doble sitattegn (") kan du gjøre det på følgende måte: echo "<textarea name=\"text\" rows=\"15\" cols=\"40\">$test</textarea>" http://php.net/manual/en/function.echo.php Ser ut til å virke Takk. EDIT. når jeg så over forslaget ditt første gang fikk ikke med meg at du hadde lagt til en del "/" så var derfor jeg endte opp med feil Endret 13. januar 2011 av lordbost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå