dan_clausen Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei. Har nettopp fått en brukt Sherwood RV-6030 og har støtt på et problem jeg ikke finner ut av selv. Har koblet mine to høytalere på front-utgangene, men får kun lyd i dem hvis jeg kobler CD-spiller rett på 'Main in' (Altså ikke lyd hvis jeg bruker de vanlige phono CD in, osv. - CD er valgt på forsterkeren). Så vidt jeg kan se går da signalet rett gjennom (altså ikke forbi EQ, Volum eller andre funksjoner på forsterkeren). Jeg har i en periode hatt mitt Creative "anlegg" koblet til 'Pre out' og i de høytalerne får jeg da lyd, får også brukt EQ og de andre funksjonene på forsterkeren. I og med at jeg får lyd i høytalerne når jeg kobler CD-spiller til 'Main In' er vel ikke front-utgangene defekte. Noen som har vært borti det samme? Er det meg eller forsterkeren som er defekt? Får lyd fra 'CD in' hvis jeg kobler høytalerne til rear eller center-utgangene. Det fulgte med to "kortsluttere" (vet ikke hva de kalles jeg) som kan plugges i phono-kontaktene, hva brukes disse til? Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå