Kafarsken Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Jeg lurer på på om noen har noen erfaringer fra bruk av disse online-fotobutikkene? Jeg har sett på bl.a. www.minebilder.no og www.fotoknutsen.no. Er det noen andre der ute. Det jeg skal bruke den til er å laste opp bilder fra digitalkamera og bestille utskrifter. Noen som har noen tips om dette? Lenke til kommentar
picachu Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Jeg har meget god erfaring med www.fotoknutsen.no Anbefales. Lenke til kommentar
Golf Bag Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Nå har www.eurofoto.no kjøpt opp www.minebilder.no. Jeg så en test om dette her i PcWorld, og da kom www.minebilder.no øverst og eurofoto midt på treet. Nå vil alle bilder bli fremkalt på eurofoto's maskiner, derfor kan det kanskje lønne seg å se om at det er billigere der. Andre sider er: www.fotoknudsen.no www.japanphoto.no (vet ikke om disse har over nett.) Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Ser ut til at du kan det hos Japanfoto Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Tester på dinside Fotoknutsen vant! Interesant det de skriver om megapixel. Nemelig at man bare "trenger" 1,3 når man skal fremkalle 10x13 el 10x15 bilder. Noen som har noen formening om dette? Detter er jo spesielt interesant nå i disse 5 megapixeltider. Edit: skrivefeil Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Jeg lurer på på om noen har noen erfaringer fra bruk av disse online-fotobutikkene? Jeg har sett på bl.a. www.minebilder.no og www.fotoknutsen.no. Er det noen andre der ute. Det jeg skal bruke den til er å laste opp bilder fra digitalkamera og bestille utskrifter. Noen som har noen tips om dette? Er selv veldig fornøyd med http://www.eurofoto.no/ men har også prøvd en annen som er veldig billig og bra http://www.apport.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå