Beritaron Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Edda/Tek burde ikke slå sammen to sider uten å ha en ordning på forumet først. Det å ha to kontoer og to forumer i et felles nettverk er ingen god løsning. Det er ingen gunstig måte vi i diskusjon.no sitt nettverk kan diskutere sammenslåingen eller nye artikler. EDIT: Skrivefeil Endret 13. januar 2011 av tamarin Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei Vi er klar over problematikken med to forum, dette jobbes med i skrivende stund. Det skal bli bra til slutt Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Good good, da bør det vel ikke ta så altfor lang tid til vi kan kommentere på artikler hos Gamer Selv har jeg vært litt skeptisk til Gamer.no, både holdninger til skribenter og noe av layouten. Når det gjelder layout liker jeg godt at dere har profilsider til spillene, viktige artikler som anmeldelser, sniktitter og slikt burde kanskje blitt gjort mer synlig. En ting jeg liker med Gamespot er at de kommer med konklusjon først. Mange nettlesere har nokså stressede lesevaner og ønsker slik informasjon raskt tilgjengelig. De fleste sider oppgir også karakter på de fleste sider der spillet dukker opp, her er ingen ført opp i oversikten, alle anmeldelser har to sider selv om de er små, og man må bla helt ned på siste side ... tungvint. Mange ønsker å se karakter før de leser anmeldelse, men for meg virker det som om det er gjort strategisk. Har fått inntrykk at Gamer.no er nokså kritiske til alt som har med PS3 å gjøre. Skal ærlig innrømme at jeg er enig i mye av det de skriver, og forsåvidt også karakterene. Synes altfor mange sider kaster fra seg 9-ere. Allikevel, det ser ikke ut til å være gjensidig når det kommer til 360. Anmeldelsen til Killzone 2 var latterlig, både innhold og karakter. Fikk seks, laveste score på gamerankings er 7, resten er over 8, de fleste over 9. Preview av Killzone 3 hadde også en nokså negativ synsing, til og med på ting som er valgfritt og lett kan velges bort, men som er med på å tilpasse seg ny teknologi blir det klaget over, dette er også funksjoner utviklerne selv har insistert på å ha med. LittleBigPlanet fikk nok kanskje en forsvalig karakter, men dette er også den laveste karakteren jeg har sett (en på 85, resten over 90 på gamerankings), til og med Edge ga det 9. Det samme går igjen i en rekke artikler, f.eks Uncharted. Eksklusive spill til 360 har som regel motsatt effekt. Mye av det som er beskrevet som negativt i sniktittet for Killzone 3 er nesten gjort til noe positivt i andre artikler, som f.eks Halo: Reach-anmeldelsen. Dette er også noe en del lesere har påpekt. Man kan gjerne si at anmeldere skal presentere sine erfaringer, men om en person elsker Star Craft og hater Civilization 5, som mange mener er et kvalitetsspill, så bør kanskje en annen ta over oppfølgingen/anmeldelse av spillet? Og selv om jeg kan misslike enkelte spill kan jeg allikevel se om det er et av bra kvalitet eller ikke. Spillverket følte jeg var mer liberale, selv om enkelte artikler ukritisk havnet på sider deres som "PSN har 60 millioner brukere. Ligger langt foran Xbox 360." Virker som det enten er det skrevet av en fanboy, eller for å flame og øke antall klikk på forumet. Det å nevne 360 i den settingen på ingress, og det å nokså ukritisk se på årsaken til Sony sine åpenlyse rent skrytetall, er det som fikk meg til å sitte igjen med det inntrykket. Flere av brukerne klarte også å påpeke et par faktorer som kan være nokså relevant. For de som er intreresserte i spill så er ikke dette all verdens relevant ... så sant begge tjenestene er tilgjenglige og har greit med brukere. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1287937&siteSkin= Endret 14. januar 2011 av tamarin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå