sLR Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Heisann! Har hatt dette problemet en god stund nå faktisk, men aldri helt funnet en løsning. Skal prøve å forklare det så godt som mulig. Jeg kan sitte å browse på nettet, spille, rendere film, eller bare spille noe musikk. Plutselig så finner pc'n ut at den vil ta en pause, og fryser i alt fra 1min til 3min. Dette skjedde aldri når jeg kjørte Ubuntu ( dual boot ), men siden endel spill og aplikasjoner jeg bruker ikke er så god buddy med Ubuntu, så er jeg noe tvunget til å bruke windows. ( og fordi jeg ikke får bootet opp Ubuntu lenger, av en eller annen grunn, mulig pga det er instalert via Windows installer, og ikke via selve OS filen. ) Men tilbake til problemet, soma sagt så skjer dette på tilfeldige tider, så virker ikke som om det er pga høy hardware forbruk. Specs : Ati radeon 4770hd Intel dualcore 2,80ghz 2gb ram s-sata hd Dette er langt ifra imponerende specs, men jeg vil ikke tru at det skal ha noe med saken å gjøre, med tanke på at problemet oppstår selv når jeg skriver i notepad bare. Har oppdatert drivere, gjort register "rengjøring", virus-søk etc etc. Er det noen som har noen tips? EDIT: Jeg så at det var et innlegg rett under mitt, men mulig dette her var litt mer detaljert om problemet. Mvh Hank Endret 13. januar 2011 av H4nk Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kanskje du kan få noen hint ved å bruke Reliability Monitor? (se her også) Lenke til kommentar
sLR Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Takker, det skal sjekkes når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg fant ikke noe muffens ved å bruke Reliability Monitor, noen andre som kanskje har noen forslag? Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
sLR Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Det eneste problemet med det er at jeg ikke har cd til windows, drivere eller noe slikt, siden jeg har flyttet til Skottland. Noen drivere finner jeg nok på nettet, men er endel som kanskje kan være litt tricky å finne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå