fjarle Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Les alt om nye IOS 4.3. Les mer Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) . Endret 15. desember 2011 av narrie Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hva med skjerm på hele fremsiden, så ha høyttaleren på baksiden? Da er nærhetssensorproblemet løst :!: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hadde skjermen dekt mer av forsiden, og iOS hadde hatt en hjemmeskjerm, så hadde jeg muligens vurdert en iPhone. 1 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Som Gavekort nevner, så skulle jeg òg veldig gjerne sett en hjemmeskjerm. Jeg har en Huawei U8230(latterlig treg Androidtelefon), hvor jeg har en del Widgets. Savner det samme på iPhone! Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Men hvis hele skjermen dekker framsiden vil det bli nærmest umulig å betjene iPad. iPad er jo designet for å holdes i alle retninger, og kanten rundt skjermen gjør at fingrene ikke så lett kommer borti skjermen. Håper at jeg slipper å ha noen få milimeter der fingrene kan hvile. Da må jeg se hvor jeg plasserer fingrene hver gang jeg skal ta den opp. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Men hvis hele skjermen dekker framsiden vil det bli nærmest umulig å betjene iPad. iPad er jo designet for å holdes i alle retninger, og kanten rundt skjermen gjør at fingrene ikke så lett kommer borti skjermen. Håper at jeg slipper å ha noen få milimeter der fingrene kan hvile. Da må jeg se hvor jeg plasserer fingrene hver gang jeg skal ta den opp. Det blåser jeg i. Jeg vil ha stor skjerm, slik som HD2, HD7, Galaxy S og Desire HD. Det er nettopp derfor jeg har en av dem. Jeg ønsker ikke å starte en fanboy-war nå, men stor skjerm og minimalt med ramme er faktisk en svært viktig faktor for meg. Endret 14. januar 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Men hvis hele skjermen dekker framsiden vil det bli nærmest umulig å betjene iPad. iPad er jo designet for å holdes i alle retninger, og kanten rundt skjermen gjør at fingrene ikke så lett kommer borti skjermen. Håper at jeg slipper å ha noen få milimeter der fingrene kan hvile. Da må jeg se hvor jeg plasserer fingrene hver gang jeg skal ta den opp. Det blåser jeg i. Jeg vil ha stor skjerm, slik som HD2, HD7, Galaxy S og Desire HD. Nå vet jeg ikke dimensjonene på hendene dine, men jeg kan ikke holde en ipad slik jeg holder en galaxy S Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det GÅR an å ha skjerm helt ut til kanten uten at det nødvendigvis er noen knapper/ikoner man uheldigvis kommer borti. Alt er avhengig av hvordan utviklerne løser dette. Widgets etc kan plasseres 2cm unna ramma, men leser man nyheter/ser på bilder etc så kan hele skjermen benyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg