RolloThomasi Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Fikk nettopp en mail ifra [email protected] hvor det sto: We support gay and lesbian pride, as many of the workers here at the warehouse pack eachothers fudge. GAY PRIDE! Syntes bare det var litt morsomt Muligens i litt feil kategori, men jeg synes samtidig at det passa litt inn... Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Hehe - morsom den, og et helt greit tema - ikkeno gæærnt med lesber eller homser. Men utifra ordleggingen kan man vel nesten anta at det ikke er firmaet selv som har sendt den - er nok et virus eller noe som har sendt den fra en annen kunde (med frozencpu som avsender) til deg. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Tenkte jeg skulle gå inn på frozencpu.com i dag bare for å se hva det var, og her er hva jeg fant: 07-03-03 :: Happy July 4th! A warning to all of our customers, a recent break-in into our email servers has resulted in a malicious and inappropriate email being sent out to our customer base. We ask everyone who receives such an email to please ignore and delete it. FrozenCPU.com would like everyone to understand that this email is by no means from any FrozenCPU.com staff and does not accurately represent the views and ideals of the company or any of our staff. Just to quell any worries, all private and credit card information is 110% secure and has not been touched in the slightest. Da var den saken oppklart. Var jeg den eneste som fikk denne mailen? Jeg aner ikke hvordan de har fått e-mail adressen min, for jeg har aldri vært i nærheten av den sida før. Edit: Så plutselig datoen på innlegget. Litt morsomt med tanke på overskriften. (Og ja, jeg vet hvorfor det er sånn, trenger ingen til å komme og rette på meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå