BRDP Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei Jeg vet dette er et noob spørsmål men jeg lurer på om det er normalt at det kommer et lite orange lys når man putter inn laderen til mobilen? (den er av) Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei Jeg vet dette er et noob spørsmål men jeg lurer på om det er normalt at det kommer et lite orange lys når man putter inn laderen til mobilen? (den er av) Les manualen;) 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Dette spørsmålet trengte en egen tråd? Lenke til kommentar
BRDP Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Ok det bekrefter det beklager det var kanskje ikke nødvendig å sette opp en tråd for det, men kan man skade batteriet eller gjør det noe hvis man lar den stå å lade lengre tid altså 2, 3 dager? Lenke til kommentar
BRDP Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Ja, det er normalt. Kan du forklare meg hvorfor det ikke er grønt eller rødt lys der er litt redd om jeg har ødlagt noe på mobilen? Lenke til kommentar
jic Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvis telefonen er fullladet så skal grøntlys lyse, ellers skald et lyse rød/orange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå