poetsotf Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Hei! Er usikker om dette er rett plass, men prøver.. Jeg har gått opp i vekt pga. mdisinske årsaker. Uansett, jeg trenger "kule" jeans med en vidde på rundt 42 (111 cm). Jeg vil prøve å se litt ordentlig ut, selv om jeg er blitt feit. Hvis du skjønner.. Beinlengden er 33-34 tommer (190 cm høy). Jeg har søket lenge på nettet nå, bland annet på jackandjones, men de fleste har "bare" opp til 40 tommer. De få som dressmann.no/xl hadde ikke min smak. Jeg vil rett å slett kjøpe meg typiske jeans som ser litt tøff ut. Så, noen tips? Takker for hjelp Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 De har Big & Tall på Ralph Lauren, ikke så mye jeans, men de har hvert fall noe Click me Lenke til kommentar
poetsotf Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Takk for svar:) Setter pris på det. Jeg hadde valgt ut noen bukser (det var jo salg også, hehe), men så fikk jeg beskjed på siste side at de kun leverer til folk bosatt i USA for tiden, selv om Norge var ett alternativ tidligere i bestillingen. Så, andre tips? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Du kan alltids bestille til en adresse hos JetCarrier.com, som da mottar den og sender den videre til deg. Flere på forumet har gjort det slik, inkludert undertegnede. Lenke til kommentar
poetsotf Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 takk for svar Henrik:) Ikke for å være pirkete, men hva koster det? Høres dyrt ut med 3 mellomledd... Ha en fin dag Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Blir da bare ett mellomledd? RL.com har et utvalg av esker de pakker i, så det kommer jo an på hvor mye du bestiller. JetCarrier.com tar betalt etter størrelse på pakken, og så skal det jo fortolles og momses inn i Norge. Det er ikke noen gebyrer fra JC.com på dette, så det er disse to faktorene som utgjør prisen. Lenke til kommentar
poetsotf Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Mente 2 mellomledd, altså klesbutikken og JetCarrier.com. 2 mellomledd fra fabrikken... Du har nok ikke denne info, men jeg spør i tilfelle; hva koster det hos JetCarrier.com å frakte 2 jeans til Norge? Setter pris på din tid Poetsotf Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Det er umulig å vite for oss. Det du kunne gjort er å sende mail til ralph lauren og spørre om volumet på en slik pakke, for også sjekke fraktkostander på jetcarrier. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Dressmann har en ekstra size butikk i Oslo S. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg har søket lenge på nettet nå, bland annet på jackandjones, men de fleste har "bare" opp til 40 tommer. De få som dressmann.no/xl hadde ikke min smak. Jeg vil rett å slett kjøpe meg typiske jeans som ser litt tøff ut. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Så ikke den, men follestad har i lenge fokusert på store størrelser selv om de siste årene skjøvet seg mer mot mote for vanlige mennesker. Nettsiden er nede for øyeblikket men ta en titt innom butikkene deres. Lenke til kommentar
poetsotf Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Takk for svar, godtfolk:) Vell, jeans til 1000-3000 er for dyrt for meg.. Noen andre tips til norske nettbutikker med xl? poetsotf Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Dressmann har en ekstra size butikk i Oslo S. Er en slik butikk i trondheim også, fra 3-7x-er, eller noe slikt. Edit: kanskje det var opp til 9XL Endret 14. januar 2011 av Sink Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Ellos.no http://shop.hm.com/no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå