Reprieval Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Trenger råd for å kaste opp. Eller kanskje ikke kaste opp, men hvertfall bli såpass kvalm så jeg ikke har mulighet til å gå utenfor huset. At jeg altså er syk. Ikke spør hvorfor. Har du noe tips, så kan du dele de? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Snuser du? Isåfall, spis en pris. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Nei, jeg snuser dessverre ikke. Noe mat jeg kan spise? Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hva med at du rett og slett får tak i brekkmiddel. Da spyr du jo selvfølgelig. Eller gå på apoteket og kjøp avføringsmiddel. Da vil du drite noe jævlig. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Eventuelt kan du spy med vilje. Enten ved å spise noe utgått på dato, spise mye kvalmende og pakke fingrene i halsen, ellers har jeg også hørt at salt bakerst i munnen skal funke. Kanskje dette kun funker på hunder? Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hvor dårlig tid har du da? Forresten, gjør du dette for å slippe å gå på skolen, fordi du synes det er så jævlig flaut at Liverpool tapte mot Blackpool i går, og er redd for å bli mobba? Endret 13. januar 2011 av Ideal 8 Lenke til kommentar
jevli Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Syk er du uansett... Men for å fysisk spy er det bare å stikke fingeren i halsen. 2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvis du tvinger deg selv til å kaste opp vil du føle deg like fin igjen etterpå, så det er ganske bortkastet. Lyv. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Hvor dårlig tid har du da? Forresten, gjør du dette for å slippe å gå på skolen, fordi du synes det er så jævlig flaut at Liverpool tapte mot Blackpool i går, og er redd for å bli mobba? Nei. Men jeg burde kaste opp før fredag ettermiddag. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Om du ikke snuser, kjøp deg en boks snus å fiks deg en stor løs en, eller 2-3 porsjoner. Da blir du kvalm, svett, og dårlig i kansje ett par timer iallefall, mulig det blir oppkast og. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Spis til du må kaste opp. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg dyppet agurkbiter i kanel og sukker før jeg slukte det i meg, massevis. Det var en jævlig smak iallefall. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvor dårlig tid har du da? Forresten, gjør du dette for å slippe å gå på skolen, fordi du synes det er så jævlig flaut at Liverpool tapte mot Blackpool i går, og er redd for å bli mobba? Nei. Men jeg burde kaste opp før fredag ettermiddag. Jeg har googlet litt på dette, og det jeg fant som gikk igjen flere steder som "fungerende triks" var at man kunne drikke et stort glass saltvann. Hvor mye salt du skal ha i vannet vet jeg ikke, men jeg vil anta at det må være rimelig mye. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Aldri prøvd, men hvis du drikker buljong og senere Cola, skal visstnok dette reagere på en ubehagelig måte. Vet ikke hvor mye du eventuelt må drikke. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Drikk masse melk på kort tid. Du vil føle deg uvel såpass lenge at du lett kan lyve om at du er syk. (Ikke testet for ditt mål, men har selv tømt i meg mye melk raskt som har resultert i 1time uvel og ofte oppkast) Edit: Hva har dette med helse å gjøre? Endret 13. januar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har googlet litt på dette, og det jeg fant som gikk igjen flere steder som "fungerende triks" var at man kunne drikke et stort glass saltvann. Hvor mye salt du skal ha i vannet vet jeg ikke, men jeg vil anta at det må være rimelig mye. For en del år siden lekte jeg med salt, mye salt i en skvett pepsi max. Så tenkte jeg da jeg var ferdig, "dette må jeg jo nesten smake på". Jeg drakk det med sugerør, og idet det traff tunga, ganske langt bak brakk jeg meg ganske kraftig. Skikkelig ubehagelig, men det er kanskje verdt et forsøk? Jeg ville nok slått til med en liten hvit løgn. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Finn en som har influensa eller er forkjølet og spør om han kan spytte deg i munnen, evt. om du kan spise snørret hans. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Lampeolje, parafin, diesel eller hydrolikkolje gjør susen. I følge mine kilder er lampeolje den sikreste. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Lampeolje, parafin, diesel eller hydrolikkolje gjør susen. I følge mine kilder er lampeolje den sikreste. Det er jo en meget god grunn til at man kaster opp av dette. Det er meget giftig for kroppen. Hvor lurt er det da å drikke det ? Hydraulikkolje f.eks burde du ikke puste inn dampen av en gang, så giftig er den. Ta dette som en mann eller finn deg en unskyldning som ikke innebærer dumdristig selvskading. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Eneste tingen jeg har prestert å spy av med vilje er kulturmelk Kjøp deg to kartonger med kulturmelk og hell nedpå så fort du klarer. Personlig holdt det med èn, men er greit å være på den sikre siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå