frode8 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Lurer på når Sony Ericsson Xperia Arc kommer? Vet at den skal komme i 1 kvartal, men er det noen som vet litt mer enn det, og gjerne hva den sånn ca vil komme på i pris? Lurer også da på hvilken telefon det er dere kan anbefale å bruke i mellomtiden? Skal helst ikke være noen dyr telefon. (max 2500 uten abb) Den bør ha bra kamera, musikkspiller, lett håndterlig, å gjerne se bra ut Eller er det bare å kjøpe en bra telefon nå, for så å eventuelt selge den når Arc kommer? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 denne kommer til og komme i april/mai en gang mener jeg og huske. Men i mine øyne er ikke sony ericsson like proffe når det gjelder android telefoner som htc og samsung. Så sant u ikke MÅ HA sony kjøp en av de tidligere nevnte og vent på annmeldelser av Xperia Arc. desire, desire hd eller galaxy s er gode alternativer da. Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 denne kommer til og komme i april/mai en gang mener jeg og huske. Men i mine øyne er ikke sony ericsson like proffe når det gjelder android telefoner som htc og samsung. Så sant u ikke MÅ HA sony kjøp en av de tidligere nevnte og vent på annmeldelser av Xperia Arc. desire, desire hd eller galaxy s er gode alternativer da. Ok, da må jeg vel ha en ordentlig mobil i mellomtiden... Har sett en del på Galaxy S, men savner da kameralys av noe slag. Er av den typen som tar en del bilder med telefonen, og derfor så Arc meget lovende ut + at den har nyere operativsystem (enn tidligere SE). Har hatt iPhone, og er gått rimelig lei. Så tenkte å prøve Android igjen (sist var med HTC Hero og X10) Så er åpen for forslag, og takk for de du har kommet med. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Har desire selv og er meget fornøyd bortsett fra internminne som kun ligger på 137 mb ved første power-on. Desire HD ser jeg på selv samt Nexus S Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Har desire selv og er meget fornøyd bortsett fra internminne som kun ligger på 137 mb ved første power-on. Desire HD ser jeg på selv samt Nexus S Skal ta en titt på de Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Endte opp med å bestille Samsung Galaxy S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå