Gå til innhold

Erfaringer med SAMSUNG UE40C5105QWXXE 40" LED TV?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

har lenge lett etter drømmetv'n til en "studentvennlig" pris. Er dette en god TV? Hvorfor bør jeg evt IKKE kjøpe denn?

Se spesifikasjoner for min tv

Tusen tusen takk for svar!

Mvh

Jonas

Pga at den kun er en 50Hz tv.

Nå er det jo ofte lommeboka som styrer hva man kjøper, men det er bedre å vente på et godt tilbud enn å løpe til og kjøpe. Har selv denne Samsung 46" , og det var en betydelig forskjell på 50Hz og 100Hz når jeg sammenlignet de. Denne vil være et betydelig bedre valg.

Lenke til kommentar

Har nøyaktig samme TV selv, og kan si meg VELDIG fornøyd til TVen, spesielt med tanke på pris.

Dette tullet med 50Hz og 100Hz er kun for de kresne, og jeg kan absolutt ikke merke noe som tilsier at dette er en 50Hz TV. Man kan vel si at alt det andre veier opp.

Lenke til kommentar

Har nøyaktig samme TV selv, og kan si meg VELDIG fornøyd til TVen, spesielt med tanke på pris.

Dette tullet med 50Hz og 100Hz er kun for de kresne, og jeg kan absolutt ikke merke noe som tilsier at dette er en 50Hz TV. Man kan vel si at alt det andre veier opp.

Det kan godt hende at denne modellen viser like godt bilde som en 100Hz, men for min del bråsnudde jeg i butikken da jeg sammenlignet 5000 serien med 50Hz med 6000 serien med 100Hz. Begge disse er ganske identiske bortsett fra at det ene er 50Hz og det andre 100Hz. Jeg hadde tenkt å kjøpe 50Hz utgaven, men forskjellen opp til 100Hz utgaven var så stor (lagging) at det var uaktuelt for min del å kjøpe Samsungen med 50Hz.

Jeg påstår ikke at jeg hadde gremmet meg hvis jeg hadde hatt den billigste tven nå, og uten noe å sammenligne med kan det kanskje være vanskelig å se de store forskjellene. Men jeg ville vært forsiktig å være så bastant som deg med å si at 100Hz bare er tant og fjas. For min del ble det helt avgjørende.

En annen bruker, KanyeWest, kjøpte først 5000 serien og klagde på at den hakket mye, men gikk over til 6000 serien og ble mer fornøyd etter litt justeringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...