Gå til innhold

Årets nordmann arrestert!

Anbefalte innlegg

Hvis noen bryter loven så betyr det også at i det tilfelle så bryr de seg ikke noe om den. Og det må det være en grunn til.

Det betyr også i det tilfellet at loven ikke fungerer.

så hvis en person som skal sendes ut og hjem over hode ikke tørr å reise hjem ( det kan det være flere grunner til) så gjør de alt for å unngå å blir sent hjem om så de må bryte loven .

Man er ganske naiv hvis man tror at alt kan hindres med bare lover som gjør ting ulovlig.

Må man også ha fysiske tiltak

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spennende nye rettsprinsipper trekkes frem her: Om det er teknsik mulig å bryte en lov så "fungerer ikke loven". :thumbup:

Jeg venter spent på forslag om hvordan man i Norge skal gjøre det teknisk umulig å:

-rane en bank

-kjøre for fort

-voldta noen

-slå noen ned

-smugle eller selge narkotika

-brenne ned et hus

Ja, for så lenge det er teknsik mulig så "fungerer ikke loven". :rofl:

Endret av robertaas
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er også rimelig godt kjent, hva man skal betale i skatt, selv har jeg meget god oversikt over HVA jeg skal betale i skatt og ikke minst hvilke fradrag jeg er berettiget til. Kanskje dette er på grunn av min egeninteresse for å ikke betale mer skatt enn jeg strengt tatt er nødt til?

Er du selvstendig næringsdrivende, og har allikevel full oversikt? Da kan du få føre regnskap for meg... :)

Det er ikke så enkelt når inntektene kan variere mellom 0 og over 100 000 på en måned, og du ikke vet før året er omme hvor mye du tjener. For kemneren derimot er det enkelt nok: I alle år har de tatt fjorårets næringsinntekt og regulert den opp med 10-20% (kjekk indeksregulering det), og så skrevet ut forskuddsskatt basert på den inntekten. Det har ført til år hvor jeg får utskrevet forskuddskatt som er langt høyere enn min totale inntekt det året. Man kan selvsagt få justert det ned igjen, men når man ikke aner hva året vil bringe av inntekter vil man helst ikke legge seg for lavt heller, opg få restskatt.

Har du trylleformelen for dette så send meg en PM. Det er vel litt off topic her i tråden.

Geir :)

Lenke til kommentar

Hvis noen bryter loven så betyr det også at i det tilfelle så bryr de seg ikke noe om den. Og det må det være en grunn til.

Og den grunnen er som sagt totalt uinteressant.

Det er sikkert riktig hvis man ikke er interessert i å hindere at personer bryter denne loven , men hvis man hvil hindre det så må man også hvite hvorfor noen bryter den

Lenke til kommentar

Er det virkelig slik at de som er født i Norge , av norske foreldre , ikke kan ha mere en et stats medlemskap ?.

Eksempelvis hvis jeg søker om å bli danske automatisk blir fratatt det norske satsborgerskapet.

Da er det rart at alle utlendingen kan ha flere statsborgerskap samtidig

Dette er nok noe det anti demokratiske partiet AP har orden en gang i tiden

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ojojoj nå er vi på full fart inn i konspirasjonstimen kjenner jeg. AP har såpass mye makt da, at de har bestemt at dette skal gjelde for alle land også? Eller er det kun Norge som ikke tillater dobbelt statsborgerskap?

Lenke til kommentar

Ojojoj nå er vi på full fart inn i konspirasjonstimen kjenner jeg. AP har såpass mye makt da, at de har bestemt at dette skal gjelde for alle land også? Eller er det kun Norge som ikke tillater dobbelt statsborgerskap?

Anti Demokratis fordi de ikke høre på folket lenger.

Eller så tviler jeg at de har så mye makt ut over Norges grenser

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Årets Dramaqueen har utvilsomt knekt koden til hvordan man går rett hjem hos SV'erne og de andre kommunistsvinene.

"ååååå stakkars stakkars meg, det er så synd på meg, åååå stakkars meg, nå dør jeg snart snufs huuuuuulk griiin og hyyyyl!"

• Liker 4
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...