After Dark Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Ydmyk over å være tilbake i landet mitt Maria Amelie landet på Rygge bi går klokka 21. http://www.dagbladet.no/2011/04/16/nyheter/innenriks/maria_amelie/asylpolitikk/16220699/ Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Ydmyk over å være tilbake i landet mitt Maria Amelie landet på Rygge bi går klokka 21. http://www.dagbladet.no/2011/04/16/nyheter/innenriks/maria_amelie/asylpolitikk/16220699/ Det er ikke hennes land. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Det er ikke hennes land. +1 Men det er et faktum at hun er en ressurs for dette landet skal vi ikke underslå! Hun ønsker å bidra til fellesskapet så best som hun kan, i motsetning til alle de andre snylterne som renner over grensa vår daglig.. Endret 17. april 2011 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hennes land eller ikke, med de reglene vi har i dag kan det være hennes land om 7 år. 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Må innrømme at jeg kun har fulgt denne saken med et halvt øye, men nå i ettertid er det vanskelig å skjønne avgjørelsen med å sette et eksempel med Marie Amelie. Hvilket eksempel setter man egentlig når førsteprioriterer utsendelse av "Norges flinkeste" asylsøker? Noen som har et overslag på hvor mye denne saken har kostet staten, forresten? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Helt vannvittig at en løgnerske som ikke er noe annet enn en lykkejeger, skal få opphold. Da må alle russere kunne komme hit om de bare har en litt tynn hisorie om såkalt forfølgelse. Dette åpner i praksis for at alle i hele verden kan komme til Norge. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Helt vannvittig at en løgnerske som ikke er noe annet enn en lykkejeger, skal få opphold. Da må alle russere kunne komme hit om de bare har en litt tynn hisorie om såkalt forfølgelse. Dette åpner i praksis for at alle i hele verden kan komme til Norge. Dere glemmer hele tiden hva som startet det hele Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det er ikke hennes land. +1 Men det er et faktum at hun er en ressurs for dette landet skal vi ikke underslå! Hun ønsker å bidra til fellesskapet så best som hun kan, i motsetning til alle de andre snylterne som renner over grensa vår daglig.. Så hun skal betale skatt for alle de årene hun har jobbet svart og for utdannelsen hun har fått her? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Kan ikke noen kaste egg på henne ved neste offentlige opptreden? Jeg regner dessuten med at mediene vil vinkle alt hun gjør fremover som gladsaker. På tide å være mer håndfast..... Ja, litt sånn som han i NDL-motdemonstrasjonen i Oslo. "Poke around a bit in the hornets nest....." Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg ser det er stedig lyst til å besvare en ulovlig handling med en annen. Two wrong doesnt make one right. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hvis du kan dokumentere noe svart arbeid burde du si fra til skatteetaten, det er vel vanlig at man da får et krav på det man skulle ha skattet? Når det gjelder utdannselsen så er det jo ingen av oss andre som betaler for den før vi er i arbeidslivet heller, så ser ikke det store problemet. Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Madina Salamova krever en unnskyldning fra den "norske stat" " Med tanke på blant annet at vi vant i Høyesterett, som avviste fengslingskravene, burde noen be om unnskyldning for den behandlingen som er gitt. Såpass mot burde noen ha, etter å ha gått så høyt på banen i denne saken, sier Amelie, uten å nevne noen navn på hvem hun snakker om" http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10092328 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Madina Salamova krever en unnskyldning fra den "norske stat" Herregud. Har hun ikke fått nok? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Hvis du kan dokumentere noe svart arbeid burde du si fra til skatteetaten, det er vel vanlig at man da får et krav på det man skulle ha skattet? Når det gjelder utdannselsen så er det jo ingen av oss andre som betaler for den før vi er i arbeidslivet heller, så ser ikke det store problemet. Vi er norske statsborgere. I det sore og hele etterkommere av de som har bygd landet. Har du ikke fått med deg noe av hvordan ting fungerer? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Men ingen av oss, eller noen andre heller, betaler for utdannelsen vår på offentlige institusjoner i Norge... Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Madina Salamova krever en unnskyldning fra den "norske stat" Herregud. Har hun ikke fått nok? Hun hevder seg feilsitert på dette, hun har visst aldri bedt om noe unnskyldning. Uansett så har hun lagmannsretten på sin side om unødvendig maktbruk fra politiets side. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Vi er norske statsborgere. I det sore og hele etterkommere av de som har bygd landet. Den dagen jeg ligger på dødsleiet og skal gjøre opp status så håper jeg det er hva jeg selv har bidratt med som huskes, ikke hva mine forfedre eventuelt gjorde eller ikke gjorde. Har du ikke fått med deg noe av hvordan ting fungerer? Fortell: Hvordan er det ting fungerer? Geir Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Hvordan ting fungerer? Vel, vi gir ikke våre goder til alle andre i verden som bare dropper inn og gjemmer seg. Et av disse er utdanning. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Da er det jo du som åpenbart ikke vet hvordan ting fungerer.. 2 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 greit nok at hun er en stor resurs for Norge og jeg må nok si at det er bedre å slippe Maria Amelie inn i landet enn å slippe inn enda en somalier som snylter på staten. men denne saken viser hvor lett det er å komme inn i landet igjen, damen har jo drevet med dokumentforfalskning på høyt nivå og for dette burde hun i mine øyne straffes for, at hun er tilbake i landet måneder etter at hun ble utsendt er bare feil. jeg tror nok vi må starte å være litt mer restriktive på hvem vi slipper inn i landet vårt, Maria kommer nok til å være en god borger men av prinsipp så burde alle behandles likt og mye strengere enn de gjør i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå