Alinoe Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 For min del syns jeg godt hun kan komme seg til Norge så fort som mulig så hun kan begynne i jobben sin og bidra til både samfunn og statskasse. Men jeg innser jo at ikke alle er enige. 1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 For min del syns jeg godt hun kan komme seg til Norge så fort som mulig så hun kan begynne i jobben sin og bidra til både samfunn og statskasse. Men jeg innser jo at ikke alle er enige. Det går nok ikke lang tid før hun gjør som de andre samfunnsparasittene som har jugd seg inn i landet.. Trygd trygd trygd trygd trygd.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hun har alt sagt ja til jobb. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ja, det var jo en stilling de fant opp spesielt for henne for at hun skal kunne komme hit til landet. Etter kort tid vil hun selvfølgelig slutte i sin stilling så snart hun har anledning til å bli her, uten konsekvenser, og dermed så raskt som mulig gå over til parasittisk "kulturvirksomhet" eller "politisk engasjement".. Det vil dessuten heller ikke vare lenge før hun og hennes støttespillere fra SV/Rødt/Media/Forlagene begynner en intens kampanje for at hennes foreldre skal få lovlig opphold her. De har jo allerede begynt med artikler i avisen av typen: "Foreldrene har sviktende helse.." bla bla bla. Så da vil de selvfølgelig også måtte få opphold her. Hun er jo så snill og grei. Så da må jo foreldrene være flotte også. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hun har jo mastergrad, jobb som venter, penger fra boksalg som vil bli utbetalt, og i det hele tatt alle forutsetninger til å klare seg selv. Skjønner ikke hva som skal være basis for at hun skal ende på trygd. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ja, det var jo en stilling de fant opp spesielt for henne for at hun skal kunne komme hit til landet. Etter kort tid vil hun selvfølgelig slutte i sin stilling så snart hun har anledning til å bli her, uten konsekvenser, og dermed så raskt som mulig gå over til parasittisk "kulturvirksomhet" eller "politisk engasjement".. Det vil dessuten heller ikke vare lenge før hun og hennes støttespillere fra SV/Rødt/Media/Forlagene begynner en intens kampanje for at hennes foreldre skal få lovlig opphold her. De har jo allerede begynt med artikler i avisen av typen: "Foreldrene har sviktende helse.." bla bla bla. Så da vil de selvfølgelig også måtte få opphold her. Hun er jo så snill og grei. Så da må jo foreldrene være flotte også. Hadde vært fint med noen argumenter. Hvordan kan du "forutsi" at det er slik det vil bli? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg kommer hvertfall til å si opp Teknisk Ukeblad etter dette. 2 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Hun har jo mastergrad, jobb som venter, penger fra boksalg som vil bli utbetalt, og i det hele tatt alle forutsetninger til å klare seg selv. Skjønner ikke hva som skal være basis for at hun skal ende på trygd. Det er bare noen som ville ha argumenter fortsatt kunne klage Med utakt av voldtekt så vil nesten alt som har med økonomi straffes hardere en de som går direkte på gjøre livet utrivelig for motparten. F. eksempel så er det ikke rare straffen for innbrudd og tyveri. Hvis man ser på trafikk forseelser så henger ikke alt sammen der heller. Endret 13. april 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg kommer hvertfall til å si opp Teknisk Ukeblad etter dette. Og jeg får vel vurdere å tegne et støtteabonnement, sånn for balansen skyld, skjønt innholdet ikke er det som interesserer meg mest her i verden... Geir 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Skjønner ikke helt den media greia med å kalle henne Maria Amelie, når hun vitterlig heter; Madina Salamova. Ikke er hun norsk, og ikke har hun et norsk navn. Blir det samme som gi Mullah Krekar navnet Per Hansen, det rimer like godt.. EDIT: Trykket på post innlegget før det egentlig var ferdig Endret 13. april 2011 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Madina Salamova er russisk statsborger. Hun har alltid vært det. Skal russere kunne få opphold i Norge, det er hva det koker ned til. Hva skal det koste? Alle russere skal få opphold?! Dette går over alle støvelskaft. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det er ikke snakk om alle russerne. Hun er en person, ikke hele den russiske befolkningen. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Det er ikke snakk om alle russerne. Hun er en person, ikke hele den russiske befolkningen. Jada, for sånn kan vi drive UDI.... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Skjønner ikke helt den media greia med å kalle henne Maria Amelie, når hun vitterlig heter; Madina Salamova. Ikke er hun norsk, og ikke har hun et norsk navn. Blir det samme som gi Mullah Krekar navnet Per Hansen, det rimer like godt.. Ja, tenk om vi hadde konsekvent omtalt Mullah Krekar med noe annet enn hans virkelige navn.... skulle tatt seg ut. 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har noen sagt at hvem som helst skal slippe inn som følge av dette? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ja, tenk om vi hadde konsekvent omtalt Mullah Krekar med noe annet enn hans virkelige navn.... skulle tatt seg ut. Antagelig er det fordi ingen av oss ville klare å huske på denne rekka: Najumuddin Faraj Ahmad Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ja, tenk om vi hadde konsekvent omtalt Mullah Krekar med noe annet enn hans virkelige navn.... skulle tatt seg ut. Antagelig er det fordi ingen av oss ville klare å huske på denne rekka: Najumuddin Faraj Ahmad Hvem ? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Les over den sitatblokken i innlegget ditt en gang til.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har hvilket navn man bruker så mye å si egentlig? Nei, selvsagt ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå