Gå til innhold

Årets nordmann arrestert!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men her snakker vi om en som faktisk kan bidra og gi noe tilbake. Akkurat den slags burde være velkommen mens alle de andre burde pælmes ut!
Hun hadde ikke noe å bidra med før hun svindlet til deg en utdannelse hun ikke hadde rett til.

Nå vil alle som ikke har noe å bidra med kunne argumentere for at de skal få rett til å svindle til seg det samme og få samme type amnesti som mange her vil gi henne.

Man bør ikke belønne kriminalitet. Punktum!

Lenke til kommentar

Hva er du vil fram til? Jeg snakker om å kaste ut folk som ikke kan bidra og ta inn samt beholde folk om kan bidra. Hva mener du med folk som svindler seg til en utdannelse? Om folk kan utdanne seg og jobbe er det en annen sak.

Jeg snakker om at hun kom hit ulovlig og tok en utdannelse ulovlig.

Skal alle som gjør det få bli? Selv om de da ikke har rettmessig grunn til opphold i Norge, men de skal få bli fordi de har tatt en utdannelse under falske papirer?

Lenke til kommentar

Hva er du vil fram til? Jeg snakker om å kaste ut folk som ikke kan bidra og ta inn samt beholde folk om kan bidra. Hva mener du med folk som svindler seg til en utdannelse? Om folk kan utdanne seg og jobbe er det en annen sak.

Interessant å se deg forsvare kriminelle, Glimti. :)

Hun hadde ingenting å bidra med da hun kom, hun fikk avslag på aslysøknad, både i Finland og Norge. Deretter har hun svindlet norske skattebetalere for millioner, ved skaffe seg utdannelse ulovlig her i landet. Hun har ingenting her å gjøre, hun har tydligvis ingen skrupler, hvem vet hva slike folk finner på i fremtiden ...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skal vi gjøre et unntak fordi hovedpersonen her er ei sympatisk søt ung jente?

Eller skal vi lage en generell regel at alle verdens 18-åringer som synes det er kjipt å bo i hjemlandet sitt få flytte til norge og få universitetsutdanning og stipend? Uansett om de er søte kristne jenter eller muslimer som støtter steining av homofile?

Lenke til kommentar

Hva er poenget med å rose og prate gull og grønne skoger om denne kvinnen? Takker hun dere? Neppe, hun ser igrunn bare blå himmel i øyet, når folk som dere er lettlurte. Behandle alle sånn, og ikke hver enkelt. Det som jeg mener gjør denne saken kvalm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...