Kaarerekanraadi Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Høyesterett lar Maria gå fri: Slipper å sitte i varetekt. http://www.dagbladet.no/2011/01/19/nyheter/innenriks/maria_amelie/hoyesterett/15118703/ Nederlag for politiet, men har det noe særlig å si når hun uansett har meldeplikt med bagasjen pakket ferdig? Høyesterett irettesetter kraftig Lagmannsretten for å kommentere utenforliggende forhold. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Som nevnt før så har det garantert noe med signal å si og hvis du først åpner for at en som har oppholdt seg ulovleig i landet for bli gir du fort signalet om at det er åpent for andre også. Ja, det sende det åpenbare signal at hvis du skal ha håp om å bli i landet så hjelper det å lære seg språket og skaffe seg en utdannelse. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Høyesterett irettesetter kraftig Lagmannsretten for å kommentere utenforliggende forhold. Kraftig? Slett ikke: (23) Ankeutvalget finner det uheldig at lagmannsretten — slik det her er gjort — kommenterer forhold ved pågripelsen som ligger utenfor det som er sakens tema, og som derfor heller ikke har vært behandlet av partene. (24) Uttalelsene fremstår imidlertid som tilleggsbemerkninger, og ut fra sammenhengen legger utvalget til grunn at de ikke har hatt betydning for lagmannsrettens avgjørelse. Geir Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Sant nok, men også om at det ikke er så viktig å være her lovlig i mellomtiden. Hvis hun først sendes ut og senere tas inn igjen har iallefall regjeringen og systemet vist et prinsipp. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 De har vist at de er regelryttere. Tror du folk som kommer hit ulovlig og på sviktende grunnlag bryr seg veldig om de blir sendt ut før de kan søke på nytt? Det er vel helst de som hadde gode hensikter som får svi. Geir Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Skulle likt å sett nettverket rundt Maria I-am-a-lie, de tror jeg er den mest stinkende bunchnen av søppel blant menneskeheten noensinne. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Skulle likt å sett nettverket rundt Maria I-am-a-lie, de tror jeg er den mest stinkende bunchnen av søppel blant menneskeheten noensinne. De benekter i hvert fall fakta og realitetene. Kanskje kvalifiserer det til noe i nærheten av det du skriver. Det er en provoserende gjeng med vannvittige synspunkter, fjernt fra sunn fornuft. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Skulle likt å sett nettverket rundt Maria I-am-a-lie, de tror jeg er den mest stinkende bunchnen av søppel blant menneskeheten noensinne. "Rudeness is the weak man's imitation of strength."--Eric Hoffer Geir 4 Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Å, jeg er ikke "rude". Jeg bare sier det som det MÅ være. De er 100% bevisst på hva de gjør, det er en grunn til at jenta har gitt ut en bok på forhånd som tar for seg dette "temaet", det er en grunn til at pressen såpass ukritisk spiller på følelser, det er en grunn til at denne jenta har blitt geleidet gjennom vårt juridiske system på en slik måte vi har blitt presentert med det utfallet at hun "seirer". Denne saken STINKER og om man vet realiteten bak multikultur, "fargerike samfunn" og hva slags avskum det er som har pushet det på hvite nasjoner siden slutten av andre verdenskrig så er det temmelig klart hvem det er som står bak Maria Amalie. ;P Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Skulle likt å sett nettverket rundt Maria I-am-a-lie, de tror jeg er den mest stinkende bunchnen av søppel blant menneskeheten noensinne. Hei pk2010 De jeg kjenner i 'nettverket' hennes er riktig så hyggelige og oppegående mennesker. Det at jeg synes det kvalifiserer kanskje meg som søppel i dine øyne, men det får så være. Hilsen meg Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Kjenner du ingen skam utav å melke denne saken for politisk vinning? Jeg blir kvalm. Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Siden du lar deg assosiere med nettverket rundt I-Am-A-Lie mener jeg. Hva håper du at denne saken skal føre til? Amnesti for "papirløse" ? var ikke det planen helt fra børjan? Selvsagt! Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Kjenner du ingen skam utav å melke denne saken for politisk vinning? Jeg blir kvalm. Når ble det å kjenne et par personer skamfullt? Vi vet jo lite om hvor aktiv eller inaktiv Brillefin har vært i forhold til denne saken, og det å ha venner av jenta som bekjente er i seg selv ingen grunn til å måtte skamme seg. Eller er det det faktum at han her tilkjennegav sitt bekjentskap som er skamfullt? Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Kjenner du ingen skam utav å melke denne saken for politisk vinning? Jeg blir kvalm. Når ble det å kjenne et par personer skamfullt? Vi vet jo lite om hvor aktiv eller inaktiv Brillefin har vært i forhold til denne saken, og det å ha venner av jenta som bekjente er i seg selv ingen grunn til å måtte skamme seg. Eller er det det faktum at han her tilkjennegav sitt bekjentskap som er skamfullt? Nettverket rundt I-Am-A-Lie er de som har oppført seg skamfullt ved å skape denne fullstendig konstruerte saken for å trume gjennom vedtak som ikke er i det norske folks interese å fatte. Mere penger blir nå konfiskert av norske skattebetalere for å gjøre en sinnsyk og hodeløs innvandringspolitikk enda litt mere farlig og urettferdig for vertsbefolkningen. Som om mindre begrensninger er veien å gå på dette stadiet. Bravo, Bravo. Djevelen må være stolt av dere. 2 Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Bravo, Bravo. Djevelen må være stolt av dere. Av meg også? (Siden du skriver "dere" når du svarer meg) Endret 19. januar 2011 av ChaosPredicted Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Siden du lar deg assosiere med nettverket rundt I-Am-A-Lie mener jeg. Hva håper du at denne saken skal føre til? Amnesti for "papirløse" ? var ikke det planen helt fra børjan? Selvsagt! Hva mener du med børjan? Mitt involvement i saken har, uten at det har noe relevans med noe, begrenset seg til deltagelse i demonstrasjoner, litt facebook-aktivisme og diskusjon her. Jeg har også vært åpen fra første innlegg her at jeg kjenner Maria og at det farger synet mitt. Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Bravo, Bravo. Djevelen må være stolt av dere. Av meg også? (Siden du skriver "dere" når du svarer meg) Jeg antok at du tilhørte hylekoret, beklager om jeg tok feil. Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Siden du lar deg assosiere med nettverket rundt I-Am-A-Lie mener jeg. Hva håper du at denne saken skal føre til? Amnesti for "papirløse" ? var ikke det planen helt fra børjan? Selvsagt! Hva mener du med børjan? Mitt involvement i saken har, uten at det har noe relevans med noe, begrenset seg til deltagelse i demonstrasjoner, litt facebook-aktivisme og diskusjon her. Jeg har også vært åpen fra første innlegg her at jeg kjenner Maria og at det farger synet mitt. Et raskt googlesøk ville avslørt hva jeg mener med børjan. Du skjønner vel det at denne saken ble brukt for å forandre regelverket og at konsekvensene blir en enda mere løssluppen innvandringspolitikk? Og at det finnes de personer som har formet denne I-Am-A-Lie til å spille denne rollen? Lurer på hvor masse spenn som er investert i denne saken, virker meget velfinansiert og godt utført og det med pressens fulle ukritiske støtte. En bok har hun vist tilfeldigvis skrevet også, denne om hvordan det er å være "papirløs" i Norge. Skader jo heller ikke saken at hun er fin å se på. En fantastisk skuespiller, håper hun får en rolle i Hotel Cæsar. Endret 19. januar 2011 av pk2010 Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg antok at du tilhørte hylekoret, beklager om jeg tok feil. Det er ok. Jeg er foreløpig avventende, da jeg føler det finnes en del ting som enda ikke har blitt belyst godt nok i denne saken. Jeg ønsker størst mulig likhet for loven, og skulle gjerne likt å vite litt mer omkring fortiden til familien hennes for å kunne vite mer om sikkerheten ved hjemsendelse er god nok. Jeg følger tråden videre med interesse. Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Siden du lar deg assosiere med nettverket rundt I-Am-A-Lie mener jeg. Hva håper du at denne saken skal føre til? Amnesti for "papirløse" ? var ikke det planen helt fra børjan? Selvsagt! Hva mener du med børjan? Et raskt googlesøk ville avslørt hva jeg mener med børjan. Jeg vet utmerket godt hva børjan betyr, jeg bare lurte på hva du mente var begynnelsen på dette. Nå vet jeg. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå