Gå til innhold

Årets nordmann arrestert!

Anbefalte innlegg

Om du ikke skjønner at dette er en fullstendig konstruert sak for å pushe en satanisk agenda så er det lite jeg kan gjøre for deg.

Det nok for sent å gjøre for meg, desverre. Mitt verdensbilde er størknet på lerretet, og jeg glemte å ta med påståtte jødiske konspirasjoner. Du får satse på de yngre, de spiser kanskje den slags, i hvert fall om du sukrer det litt...

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan klarer Dassrevyen å lage en reportasje om europeiske land som har gitt amnesti til illegale siste 12 år uten å nevne den siste tidens finanskrise og kollaps? Klovnen sa noe om behov for arbeidskraft også....

Hva er ledigheten på i Spania nå? 24 % Joda, her trengs det mer arbeidskraft!

Vet du hva finanskrisen skyldes?

Lenke til kommentar

Når det gjelder antallet innvandrere så er en ting kulturkampen og parallellsamfunn (se på Oslo øst)

En annen ting er ressurser. I Norge har vi bare så og så mye skog, så mye vannkraft, så mye jordbruksjord, så mye oljefond. Mesteparten gitte størrelser.

Hva skjer forresten med oljefondet nå som de som skylder oss penger nesten er konkurs? PIIGS landene + +

Når befolkningen øker blir det mindre på hver. Skyhøye strømpriser har vi sett komme mer og mer. Det hjelper ikke å fylle på med innvandrere som forsyner seg grovt av kaken.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2011/01/18/nyheter/innenriks/maria_amelie/amnesty/15103709/

Hahaha!

Ser vi det ja. Nå begynner det å komme litt av hvert ut av treverke. Med sine tårevåte historier, og alvorlige ansiktsuttrykk, søkes det sympati, akkurat som forventet! Hadde staten ikke vært så jævlig vinglete i Madina -saken og sagt nok er nok, du SKAL ut nå, hadde vi sluppet den frustrerende farsen vi går i møte. Jeg blir så lei.

Lenke til kommentar

Når befolkningen øker blir det mindre på hver.

Når befolkningen øker, blir det produsert mer. Dette øker velstanden. Innvandring er bra! (Så lenge de ikke lever på trygd, som dessverre mange gjør. Men dette problemet kan løses ved å fjerne trygdene deres, slik at det ikke kommer snyltere til landet)

Ønsker vi at Norge skal være et nazi-land?

Endret av ape i båt
Lenke til kommentar

Man lærer så lenge man lever?

Joda, jeg lærer hele tiden jeg, både om stort 0g smått. Men jo lenger man har levd jo mere har man alt lært, som eventuelt måtte "avlæres" dersom man skulle skifte grunnsyn på hvordan verden er skrudd sammen. Når man er 16 har man lært det på et år eller to, og trenger et år eller to på å skifte syn. Når man som jeg har brukt 40 år på det tar det tilsvarende lenge å skifte syn. Og jeg er redd for at jeg ikke har 40 år igjen her på jorda....

Lenke til kommentar

Joda, jeg lærer hele tiden jeg, både om stort g smått. Men jo lenger man har levd jo mere har man alt lært, som eventuelt måtte "avlæres" dersom man skulle skifte grunnsyn på hvordan verden er skrudd sammen. Når men er 16 har man lært det på et år eller to, og trenger et år eller to på å skifte syn. Når man som jeg har brukt 40 år på det tar det tilsvarende lenge å skifte syn. Og jeg er redd for at jeg ikke har 40 år igjen her på jorda....

Jeg er ikke helt enig her. Det tar ikke nødvendigvis 40 år å avlære ting du har brukt 40 år på å lære deg. Vitenskapen er full av oppdagelser som tilbakeviser teorier som har vært godt etablert i flere tiår.

Hvor blir det av den tårevåte respotasjen om personen som mistet sin studieplass på NTNU til en ulovlig innandrer og fikk ødelagt sine fremtidsdrømmer?

Synes ikke synd på han. Han var ikke god nok.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt enig her. Det tar ikke nødvendigvis 40 år å avlære ting du har brukt 40 år på å lære deg. Vitenskapen er full av oppdagelser som tilbakeviser teorier som har vært godt etablert i flere tiår.

Joda, jeg er åpen for videnskapelige bevis på at jeg tar feil. (For eksempel på at det heter "vitenskap" og ikke "videnskap" nå... ;) )

Jeg snakker om endre moralsk og prinsipielt grunnsyn. Jeg kan skifte syn på enkeltspørsmål om jeg blir stilt overfor overveldende argumenter som viser at jeg tar feil, men jeg slutter neppe å være liberaler. Det har satt seg i ryggmargen.

Jeg hadde vurdert å bli troende dersom Gud/Allah eller Odin dukket opp på jorden i lys levende live. Men ellers lar jeg meg neppe omvende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...