Gå til innhold

Årets nordmann arrestert!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk skal gifte seg til kjærlighet, ikke til pass og papirer.

Finnes det en måte å måle/påvise kjærlighet på?

Folk settes for lett i fengsel for lovbrudd uten offerher i landet, og for sjelden og for kort for lovbrudd med offer.

Enig, men det er lovene som må forandres. Man kan ikke klandre politiet og domstolene, de gjør bare jobben sin.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe som gjør det legitimt. Men til slutt så vil visse personer finne ut at nok er nok å gjøre en innsats for å gjøre samfunnet rettferdig. I dette tilfellet ser jeg for meg at noen til slutt kan finne på å fjerne vedkommende med makt. Det kan godt hende det opprettes motstand mot dette. Men poenget med slike ting er jo at folket stort sett er enig med borgervernet sine handlinger og støtter dem.

Lenke til kommentar

Her må man være bevisst på hva man støtter. Ingenting av dette er tatt opp i pressen, der er det enveiskjøring med et synspunkt. Derfor er det dumt om vi som reflektert publikum alt bestemmer oss og ikke stiller spørsmålene vaktbikkjen nekter.

Det som irriterer meg er at dette blåses opp som noe unikt i denne saken. Tabloidene er alltid sensasjonshungrige, og nå har de muligheten til å kjøre saker om ei lita, søt og så godt som norsk jente som er på god tur til å bli kasta ut av landet. Ikke så veldig heldig, men skal en ha dybde må en som alltid lete andre plasser. For det andre tar media alltid den svake partens side. Så lenge de ikke bevisst skriver usannheter går dette som regel greit. Det utfordrer det etablerte, denne gang i form av regjeringen/AP.

Lenke til kommentar

Enden på visa er nok at såkalte "papirløse" får alle innvilget opphold, trygd og bolig. Slik at den verdensomspenende jøde og frimurerstyrte giga-sosialisstaten blir opprettet aka NWO.

Frimurer og jødestyrt norsk presse hadde ikke pushet denne saken til den store gullmedalje om det ikke var en gulrot innvolvert for dem.

Kostnaden tar selvagt den hvite majoritetsbefolkningen i form av tapte inntekter og voldtatte kvinner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

[Finnes det en måte å måle/påvise kjærlighet på?

Nei, ikke som jeg vet. (Jeg skulle ønske jeg visste det.) Men det betyr ikke at en historisk kulturell institusjon som ekteskapet skal gjøre forskjellen på legitim og illegitim i noen samenhenger. Min datter og svigersønn var samboere i mange år, men giftet seg fordi det gjorde alt det økonomiske lettere og mer lønnsomt. Lovene forskjellsbehandler ektefolk og samboere. Slik burde det ikke vært.

Enig, men det er lovene som må forandres. Man kan ikke klandre politiet og domstolene, de gjør bare jobben sin.

Har ikke sagt noe stygt om politiet her (ikke så langt). AT jeg nok kan ha lyst til å si det er en annen sak. Det er nettopp lovene jeg har tatt til orde for å endre her, slik at vi ikke ser oss blind på folks historikk, men vurderer deres fremtid.

Men nå er jeg som liberaler tilhenger av friere arbeidsinnvandring i alle fall.

Geir :)

Lenke til kommentar

Enden på visa er nok at såkalte "papirløse" får alle innvilget opphold, trygd og bolig. Slik at den verdensomspenende jøde og frimurerstyrte giga-sosialisstaten blir opprettet aka NWO.

Frimurer og jødestyrt norsk presse hadde ikke pushet denne saken til den store gullmedalje om det ikke var en gulrot innvolvert for dem.

Kostnaden tar selvagt den hvite majoritetsbefolkningen i form av tapte inntekter og voldtatte kvinner.

Nå er du i ditt ess ikke sant? Få kokt alle fordommene i én grøt pga. én hendelse.

:no:

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar

Kan du være så snill å ikke ødelegge en ellers så flott og innholdsrik debatt med slikt?

Det gjør at vi som vil at hun skal reise ser så mye dummere ut når du kommer med slike utsagn uten noen form for hold i det du sier.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan du være så snill å ikke ødelegge en ellers så flott og innholdsrik debatt med slikt?

Det gjør at vi som vil at hun skal reise ser så mye dummere ut når du kommer med slike utsagn uten noen form for hold i det du sier.

Ja, dette blir Nyhetsspeilet nivå.

Lenke til kommentar

Selvsagt? Jeg kan kanskje forstå at Dotten føler for å mistenke Amelie for å ha bløffet med vitnemål, men at hun skal få skylden for fremtidige voldtekter er vel å trekke den litt langt...

Om du ikke skjønner at dette er en fullstendig konstruert sak for å pushe en satanisk agenda så er det lite jeg kan gjøre for deg.

Har ikke dette landet nok pakk fra den tredje verden som lager kvalme? Skjønner du virkelig ikke at denne saken kommer til å bli brukt som en rambukk mot den etniske befolkningen?

Denne saken bunner ut i jødisk rasisme mot ariske mennesker.

Nok er nok.

Kaarekanraadi: Det var et veldig kosheraktig svar av deg.

Legg merke til hvor masse DU bidrog.

Husk å feste aluminiumsfoliehatten!

Husk å feste Kippahen

Lenke til kommentar

Lovene forskjellsbehandler ektefolk og samboere. Slik burde det ikke vært.

Enig. Lovene forskjellsbehandler også utlendinger og nordmenn. Slik burde det heller ikke vært.

Nei, det burde det heller ikke, det er jeg enig i. Man bør straffes i av og i det landet man forbryter seg, og det som er ikke er forbudt for innbyggerne burde heller ikke være forbudt for tilreisende. I den grad Amelie har brutt norske lover burde hun få en reaksjon for det her, i norsk rett. Hun blir ikke noe mindre skyldig i sine lovbrudd av å sendes ut.

OT: Det er derfor jeg har minimal sans for nordmenn som reiser til Søramerika for å smugle dop eller Afrika for å leke leiesoldater og så ber norske myndigheter om å redde dem fra lokale straffer. Selv om jeg kan synes de straffene er barbariske. I så fall er de det like mye for lokalbefolkningen i landet som for norske tilreisende, og det er loven vi burde jobbe for å endre.

Som i denne saken. Uansett hva man ellers måtte mene om den har den satt en problemstilling på dagsorden som de fleste politikere og medier behendig har unngått. Politikerne fordi de kappes om å være innvandringstøffe, og mediene fordi khat-spisende somaliere ikke er like salgbare som unge veltalende og lyshudede jenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...