Brillefin Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Det som plager meg over saken er vel så enkel som: Hvorfor er hun papirløs?Madina Salmanova er en russisk dame med russiske papirer. Hun har i likhet med alle andre russere ikke noen norske papirer, men det gjør ikke alle russere papirløse. Pressen bare bløffer i denne saken. Hun har heller ingen russiske papirer, siden de flyktet fra landet før hun var gammel nok til å kvalifisere til noe slikt. Ergo - papirløs Når det er sagt, så har russiske myndigheter sagt seg villig til å gi henne papirer. Ser det er snakk om rundt et halvt år før hun vil få det også. Det offentlige Russland er ikke akkurat mer effektivt enn det offentlige Norge. Ellers må jeg si meg lite imponert over det nivået her inne. Danskebåter, Krekar, politikerforakt og muslimhets over en lav sko. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Hvem bryr seg? Hun skal hjem der hun hører hjemme: Sovjet Russia! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Hvorfor hører hun hjemme der? Sovjetunionen er forøvrig historie for lengst. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Politiet anker - Maria Amelie løslates ikke i dag: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3992746.ece Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Det som plager meg over saken er vel så enkel som: Hvorfor er hun papirløs?Madina Salmanova er en russisk dame med russiske papirer. Hun har i likhet med alle andre russere ikke noen norske papirer, men det gjør ikke alle russere papirløse. Pressen bare bløffer i denne saken. Så ingen spurte Russland om de kunne grave opp papirer? Har den norske pressen trynet, IGJEN?! Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Det er klart hun har pairer og er russisk, Hun er født der og har vært i skolesystemet. Om hun ikke saboterer så vil hun få papirer på at hun er russer. La oss ikke diskutere det åpenbare, men heller hva vi skal gjøre med disse folkene som strømmer inn og går under jorda. Det kan bli krise. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Det er klart hun har pairer og er russisk, Hun er født der og har vært i skolesystemet. Om hun ikke saboterer så vil hun få papirer på at hun er russer. Kan jeg få en link på at dette? Prøver å overbevise noen om at hun bør sendes ut og de krever en link, noe som er veldig forstålig. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 En ting jeg ikke har hørt i mediene. Hvor er foreldrene hennes nå? Gjemt seg ett eller annet sted i Norge? Gi henne ett ultimatum, la oss kaste foreldrene dine ut, så kan du bli. Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Det som plager meg over saken er vel så enkel som: Hvorfor er hun papirløs?Madina Salmanova er en russisk dame med russiske papirer. Hun har i likhet med alle andre russere ikke noen norske papirer, men det gjør ikke alle russere papirløse. Pressen bare bløffer i denne saken. Så ingen spurte Russland om de kunne grave opp papirer? Har den norske pressen trynet, IGJEN?! Sorryborry, her tryner bare du. Dette skriver mediene om det: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10021100 AndersT2: Er du den siste cowboy? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Hva er vitsen med at Dagsytt Atten har noen debatt i det hele tatt når det ikke er noen motdebattant tilstede? To gjester som er for og også programlederen. Er det debatt? 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Det som plager meg over saken er vel så enkel som: Hvorfor er hun papirløs?Madina Salmanova er en russisk dame med russiske papirer. Hun har i likhet med alle andre russere ikke noen norske papirer, men det gjør ikke alle russere papirløse. Pressen bare bløffer i denne saken. Så ingen spurte Russland om de kunne grave opp papirer? Har den norske pressen trynet, IGJEN?! Sorryborry, her tryner bare du. Dette skriver mediene om det: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10021100 Ser ikke så spesielt ille ut. Vel, da har hun ironisk nok papirer. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Hva er vitsen med at Dagsytt Atten har noen debatt i det hele tatt når det ikke er noen motdebattant tilstede? To gjester som er for og også programlederen. Er det debatt? nei det er ikke debatt. Det er slik de har bestemt at det norske folk skal synes synd på henne. Typisk at de ikke tørr å invitere noen motpart. Jeg blir så sur! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Ellers må jeg si meg lite imponert over det nivået her inne. Danskebåter, Krekar, politikerforakt og muslimhets over en lav sko. Velkommen til Frp-land, der det er om å gjøre overgå hverandre i handlekraft & ubarmhjertighet 2 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Ellers må jeg si meg lite imponert over det nivået her inne. Danskebåter, Krekar, politikerforakt og muslimhets over en lav sko. Har nok litt med at ikke alle har vært like flink som MA til å tilegne seg kunnskap. Det er imponerende av jenta å holde seg skjult og få seg en utdannelse som overgår de fleste nordmenns. Mer forståelig enn en trønder er hun også. Ikke at det er så særlig relevant, annet enn at akkurat den faktoren vel bør inspirere (lovbruddene og svart arbeid derimot, håper jeg ikke folk tar etter. Ikke at jeg tror deltagerne i tråden er noen lovlydige engler - på generell basis). Ellers er det flott at et forum kan være fingeravtrykk av folkets mening, fremfor en sminket eller sensurert utgave. Så vet vi hvilken tanker som er der ute, på godt og vondt. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Som om ikke Krekar, muslimer og innvandringsnaive politikere er reelle problemer? Det er faktisk det, selv om du lever i en drømmeverden. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Som om ikke Krekar, muslimer og innvandringsnaive politikere er reelle problemer? Det er faktisk det, selv om du lever i en drømmeverden. Det reelle problemet er hat og uvitenhet. Som kommer i mange former og ikke er etnisk betinget. Det er blant annet sterkt tilstede blant nordmenn, som saken så effektiv illustrerer. 1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Det med drømmeverden var rettet til innlegget til Brillefin og flere her inne, bare så det er sagt.. Helt enig med Trygve Hegnar i NRK debatten. Meget bra sagt og akkurat så hissig er jeg også. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Gi henne ett ultimatum, la oss kaste foreldrene dine ut, så kan du bli. Er det ikke denslags metoder vi gjerne kritiserer Iran for? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Dræfs dæm ut, heile gjængen. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Hva er vitsen med at Dagsytt Atten har noen debatt i det hele tatt når det ikke er noen motdebattant tilstede? To gjester som er for og også programlederen. Er det debatt? Når var AKP-erne interessert i en reell debatt? La bare til en liten kommentar på en artikkel på TV2 hvor jeg spurte hvorfor de brukte falskt navn på dama. Den kommentaren ble raskt sensurert. Norske journalister er blodrøde og i saker som denne ønsker de ikke å la motstridende meninger slippe frem eller at løgner fremsatt av pressen skal korrigeres. Dette er ren propaganda. Endret 17. januar 2011 av robertaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå