Gå til innhold

Årets nordmann arrestert!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Russland har vel ikke dødsstraff heller om jeg ikke tar feil? Om Krekar hadde blitt sendt ut og henrettet så kan man være sikker på at det ikke ville blitt forbigått i stillhet av terroristorganisasjoner og FN kunne fort ha satt ett klart standpunkt at dette er tull å gjøre av hensyn til sikkerhet for Norge og deres allierte, o.l.

Så må man ta med at dette gjelder ett barn og at AP ganske sikkert snur hvis man drøfter dette i stortinget. Man fører da ikke Frp-politikk heller...

Lenke til kommentar

* Det er likhet for loven.

*Host. Ble Gro Harlem Brundtland dømt for det samme som Stangeland? *Host.

* Enkelte mener at politikere burde sette loven til side og gripe inn. Mener dere samme rett burde gjelde for å omgjøre saker der UDI eller UNE har fatter vedtak till fordel for opphold?

Nei.

Fordi jeg foretrekker strukturer som er til fordel for enkeltindividene som er i kontakt med det offentlige. Positiv diskriminering

Norges allerede liberale asylpolitikk.

LOL.

Det er mange som vil bo i Norge. Derfor må spillereglene følges, og forsøk på å omgå dem kan ikke belønnes.

Jo, hvis vi har fordel av det.

Endret av Nihilist1
Lenke til kommentar

Den norske rettshandevinga på dette området er konsekvent

Hitler var også konsekvent.

Mange andre som også var konsekvente, så den listen hadde blitt lang om du hadde listet opp alle. Hvorfor valgte du akkurat Hitler?

Prøver du å svartmale den norske stat som kun gjør jobben sin?

Nei, jeg prøver å svartmale mennesker som er dumme, eller manipulerende, og benytter seg av logiske fallgruber. Når ble det å gjøre jobben sin et bevis på at man gjør noe som er etisk riktig? Ref Nürnberg-prossessene.

Lenke til kommentar

Den norske rettshandevinga på dette området er konsekvent

Hitler var også konsekvent.

Mange andre som også var konsekvente, så den listen hadde blitt lang om du hadde listet opp alle. Hvorfor valgte du akkurat Hitler?

Prøver du å svartmale den norske stat som kun gjør jobben sin?

Nei, jeg prøver å svartmale mennesker som er dumme, eller manipulerende, og benytter seg av logiske fallgruber. Når ble det å gjøre jobben sin et bevis på at man gjør noe som er etisk riktig? Ref Nürnberg-prossessene.

Så du meiner at dei som har hatt befatning med denne saka, dvs. juristar i UDI, UNE og tingretten er dumme?

Lenke til kommentar

Hvordan kan foreldren klare å leve under jorda i Norge siden 2003? Gjør ikke politiet noe?

Det er nå klart at dette aktivistnettverket må avlyttes og spanes på slik at disse kan spores opp, og alle andre illegale også.

Ja, for hvis vi ikke gjør det, så skjer hva da? Byene i Norge ramler sammen?

Ja, noe i den retningen etterhvert, ja.

Lenke til kommentar

Det er direkte patetisk at disse enkeltsakene i asylsystemet gjentatte ganger får media, og folkets, oppmerksomhet. Lovverket virker ikke alltid like rettferdig, men det hårreisende at folk forventer at det skal gjøres unntak for individer som har fått medias søkelys, en sympatisk historie og helst et søtt fjes. Lenge leve rettstaten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Oppholdstilatelser er forbeholdt kriminelle i dette landet. Kan da ikke risikere at anstendige folk får bli her og gjøre seg integrert i det Norske samfunnet.

Vi må passe på og fostre krigsforbryterne, de kan bli gode naboer de også :p

Når det er sagt: Flott at hun skal ut. Ikke er hun nordmann, og alle ankene er avvist. Ta hintet, russer.

Jenta har gjort mer ut av det livet sitt på det ulovlige oppholdet enn de fleste "nordmenn" klarer iløpet av hele livet sitt.

Nordmenn for meg er folk som er norsk statsborger og lever som nordmenn flest, d.v.s. følger norsk kultur og tradisjoner.

NB! Vi har en dansk kongefamilie, WTF!

Hu er fra SOvjet ja.

Du bør følge litt mer med i skoletimene. Dumbass...

Hun hadde nok blitt kastet ut uansett om hun hadde hatt arbeidstillatelse i landet. Vi pleier å kaste ut folk utenfra som prøver å være lovlydig, men som overser punkter i papirmøllen vår.

http://www.adressa.no/tv/index.jsp?id=3731

Synd for de aktuelle at de ikke valgte å bli vinningskriminelle, da hadde dem nok fått bli.

Slike saker gjør meg rett og slett forbanna!

Hvordan gikk det i den saken?

Er også underlig hvordan hun har kunnet gå 3 år videregående skole i Norge. Har hun i det hele tatt fullført ungdomsskolen?

Du trenger ikke ungdomskole for å ta videregående. Du trenger heller ikke å gå tre år videregående, du kan ta det på ett år. De fleste nordmenn er for dumme og de gidder ikke å jobbe hardt.

denne saken er pinlig for hele norge.

mennesket har forsynt seg av staten uten å ha noen rett på det, hun har fått gratis utdanning og alt men aldri betalt ei krone i skatt. og hvorfor noen som har sneket seg unna dette og så forteller om det skal være en stor helt forstår jeg heller ikke.

la henne gå på hue og rævva ut av landet, og send regninga for mastern hun har snytt til seg etter henne

hey, Dumbass#2! Hvorfor ikke la jenta bli i Norge? Hun 25år og har 45år igjen av arbeidlivet og som skatteyter. Hun har mer å bidra med enn de fleste etniske nordmenn, inkl. deg.

Nordmann er du av rase, intet annet.

De eneste renrasa nordmennene finner du på Island, din forbanna danske!

Nå har det vært minst 3 saker som dette iløpet av ett år. Det er snart på tide at noe tar en "Timothy McVeigh" og fjerner Justisdepartementet og Utlendingsnemda fra kartet.

Noe må være galt med systemet når soldater/offiserer fra tidligere Jugoslavia med massegraver etc. på samvittigheten får gå fritt her i landet.

For at vitnemål skal være gyldige, så skal de inneholde fullt navn og personnummer, og det kan hun jo ikke ha, så hvordan kan denne utdannelsen være gyldig?

Og skal hun ta Voksenopplæringen for å få studiekompetanse må hun være over 20 år for at den skal kunne taes i bruk, så hvordan skal hun ha klart å tatt en mastergrad i tillegg hvis hun begynte etter fyllte 20 år?

Og hvordan kan vi vite hennes alder når hun ikke har noen papirer?

Hva kan vi i det hele tatt si er 100% sikkert når det gjelder henne?

Jo, at hun er her ULOVLIG!

Endret av frode8
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ho gjør noe hvertfall da. Ho er ikke her bare for og være her,etter det jeg har lest og forstått så har ho gjort noe mens ho er her og det teller jo. Istedet for å fly rundt her og lage kvalm å ikke gidde og lære seg noe om å være norsk i det hele tatt.

Så vi skal la papirløse personer bli i landet uten oppholdstillatelse kun fordi de har "gjort noe" mens de har vært her ulovlig?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er litt vanskelig tema, men mange inkludert meg mener at vi må ha en strengere innvandrings politikk, uten at jeg har satt veldig inn i det politiske opplegget. Men hvis vi vil ha det strengere så betyr det at også de "snille" blir kastet ut. Vi kan ikke bare hyle etter at vi skal slutte å slippe inn alt og alle, og da samtidig hyle når en blir kastet ut bare fordi hun oppfører seg som en bra nordmann. Men for all del, litt rart at denne damen blir kastet ut og Krekar kan vandre fritt rundt...

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Nei men jeg syns di burde gitt ho det.

Bare fordi hun er ung, blond og snakker godt norsk? Det finnes mange som har det mye verre som har blitt tvangssendt tilbake til landet de kom fra. Du vil vel at de også skal få bli, regner jeg med?

Skal vi prioritere folk som bidrar eller ikke? Er faktisk både for og imot i denne saken.

Det siste jeg hørte var at hun verken hadde oppgitt navn (ID) eller bosted på forrige søknad om oppholdstillatelse. Skal vi prioritere folk som lyver?

(Beklager hvis jeg ikke er fullstendig oppdatert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...