StinaStina Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg har i det siste halvåret kjent på enkelte dager, noen dunk i brystet som kjennes ut som om det er hjerteslag, men de kommer på en måte som gjør at jeg kvepper i hele kroppen, og det er ubehagelig. Dette skjer 1-2 ganger i minuttet så kommer det et sånnt dunk, og dette kan vedvare i 2 dager, for så å gi seg hvis jeg roer helt ned, og så komme tilbake etter en stund igjen. Lurer på hvor det kommer fra? Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvor gammel er du? Hvordan er ditt diet? Er du aktiv i det hele tatt? Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Høres ut som ekstrasystoler, altså at hjerte gjør et ekstra slag. Dette er som regel helt ufarlig. Men for sikker diagnose må du snakke meg legen din. Du kan lese litt om det hær: http://nhi.no/sykdommer/hjerte-kar/hjertearytmier/ekstraslag-systoler-12834.html Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 ja, til tider går det over, og til tider kommer det tilbake. Nå har jeg hatt flere dager, der jeg ikke har kjent noe særlig til disse slagene, men når de står på som værst kan de stå på i noen dager, og være helt forferdelig irriterende. Men regner med at det ikke kan være noe alvorlig i og med at jeg er i god fysisk form, trener, og føler meg i form fysisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå