kunstneren12 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hei, jeg har truffet en dame på nettet, og vi har chatten en stund. Plutselig spurte hun om jeg ville være med å spise middag med henne. Dette har jeg lyst til men har ingen peiling på hvordan jeg skal oppføre meg. Jeg har aldri før blitt kjent med en dame på nettet før og jeg lurer på hva jeg skal si/ gjøre når jeg treffer henne. Hva vi skal snakke om osv Trenger noen gode tips, gjerne fra personer som har vært i samme situasjon. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Spør om avføringen hennes, og bjeff når hun svarer. 2 Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tror ikke damer på nettet er annerledes enn damer du kjenner fra før. Gjør som du ellers ville. Prøv å hold samtalen positiv, ikke snakk nedsettende om noe eller noen. Ikke snakk for mye om jobb, politikk eller religion. Vis at du er en morsom type, vær laidback og hyggelig. Prøver du å imponere henne vil det det som regel gå dårlig fordi man ofte blir try-hard. Ikke kvalifiser deg for henne, altså prøve å bevise at du fortjener hennes gunst. Når samtalen har kommet i gang og stemningen er god kan du begynne med lett berøring på ufarlige steder som skulder, arm, rygg. Bare raskt inn når du understreker et poeng og så vekk med labbene igjen. Det er en god ice-breaker å gi henne en klem når dere møtes men du må vise med kroppspråket ditt at du ikke nøler. Da føles det kleint. Føles det som om du klemmer en gammel venn er det bra. Ikke stress. Lenke til kommentar
Blade Banan Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jo mer naturlig du oppfører deg.. Jo bedre vil det bli Jeg har selv aldri blitt invitert på middag av ei uten å spørre først ! Så hatten av for deg der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå