Gå til innhold

Lærling i forsvaret?

kans

Anbefalte innlegg

Hello!

Jeg har da tenkt litt på og ta lærlingstia mi i forsvaret. Jeg er på siste halvåret av VG3 Data og elektronikk, hadde veeldig lyst en periode. Men kjenner jeg mister litt lysten med tanke på eventuelle avstander og tiden dette kommer til og ta.

Er det noen her som har erfaring med det og vet hvordan dette er?

Jeg fikk ikke innkaling til sesjon del 2 men det var nok fordi jeg sa jeg ikke var intresert i og ta førstegangs tjenesten. Har Astma , men den er vel relativt " mild" og merker det nesten ikke når jeg har " trent den opp".

I bunn og grunn lurer jeg vel på om jeg skal gjøre det eller ikke. Ser jo selfølgelig de posetive sidene ved det,som gratis utdanning og alt det der. Men fortsatt litt i tvil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lærling sivilt er vel også betalt utdanning, tvert i mot, det er bedre betalt. Du må huske at første året som lærling er vanlig førstegangstjeneste, og da vil du kun få utbetalt dagpenger.

tenkte mer på at jeg kan ta flere timer osv gratis. Får også generell studie kompentnse tror jeg. Var noen folk innom og snakket om det før jul engang så husker ikke helt spesefikt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...