EddieVanHalen Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Heisann folkens Går grunnkurs i elektro nå, og trives helt greit med det. Problemet mitt er at jeg ikke vet hva jeg skal velge til neste år. Ingenting av automasjon, data & elektronikk eller Elenergi intresserer meg. Derfor lurer jeg på å velge bilfag på VG2. Liker biler, og tror det ville vært kult å utdanne seg til bilelektriker eller bilmekaniker. Hvilken årslønn har en bilmekaniker og en bilelektriker??? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg er bilmekanikerlærling nå og det er spenende og variert yrke. Jeg vil si det er en stor fordel å ha gått elektro 1. året når du begynner på bil. Lønn som bilmekaniker varierer nok etter hvor du bor. Der jeg jobber så tjener en ferdig utdannet bilmekaniker 165 kr i timen. Hva en bilelektrikker tjener har jeg ingen anelse om. Lenke til kommentar
EricSinger Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 eg lurer på om du må kunne mekke på bil for å gå rett fra elektro til bilfag, eller lærer du alt du trenger på VG 2 bilfag? Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Du lærer alt du trenger på bilfag. Det er ikke et krav at du kan skru bil før du kommer inn... Lenke til kommentar
EddieVanHalen Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Jaja Stian... Då blir det Bilfag VG2 dåe Lenke til kommentar
EricSinger Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jaja Stian... Då blir det Bilfag VG2 dåe Det blir det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå