Gå til innhold

Simkort sitter fast i iPhone

Lapp1

Anbefalte innlegg

Fikk nytt simkort fra Chess for ikke lenge siden, sånn kort som kan lett knekkes om til å bli passende til iPhone 4.

Jeg har brukt en fin gammel sony ericsson en god stund, og på grunn av hvor lett kortet kunne knekkes, ble toppen knekt av. Det gjorde altså ingenting for sony ericssonen, men iPhonen derimot..

Jeg skulle prøve iPhonen igjen, og tenkte at kortet kanskje kom til å funke alikavel, i verste fall var det jo bare å ta det ut - trodde jeg.

Så jeg la kortet i kortholderen, det var tydelig for lavt for holderen, men tenkte at jeg kunne prøve. Får faen ikke opp kortholdern igjen, virker som at simkortet kommer borti utgangen, så jeg har ikke nubbsjangs til å få det ut.

Har prøvd å holde telefonen i mange forskjellige stillinger for å få gravitasjonen på min side, men til ingen nytte.

Så det jeg egentlig lurer på, er om noen kan komme på en lur måte å få ut kortet på? Tenkte jeg skulle legge noe papir for å fylle opp kortholderen, men det går jo ikke når jeg ikke engang får det ut!

Er forresten iPhone 3gs det er snakk om, altså ikke iPhone 4 om noen skulle tro det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...