Andreaseh Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hei Jeg lurer på angående å ta opp fag som privatist...Jeg har tatt opp Norsk som jeg hadde 3 i standpunkt og 2 på eksamen... Når jeg tok den opp til jul fikk jeg 3, vil det da stå 3 på standpunkt og 3 på eksamen, eller er det sånn at når du tar opp et fag som du vil forbedre så slettes både stdpunkt karakter og eksamen fra tidligere og erstattes med den nye karakteren slik at det bare er EN karakter i f. eks norsk hovedmål på det nye vitnemålet? på fohånd takk Mvh Andreas Lenke til kommentar
Andreaseh Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 altså teknisk sett viss du har 3 i norsk standpunkt hovedmål og 3 i norsk eksamen hovedmål, og du da tar denne oppigjen og får 3, så kan du slette begge karakterene slik at det bare står EN 3er? for det vil jo i mitt tilfelle øke snittet siden eg har et snitt mellom 4 og 5! Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg er ganske sikker på at det blir sånn ja. Lenke til kommentar
Andreaseh Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 oki takk! noen andre som er HELT sikker på at viss man har 3ere (altså i stdpkt og eksamen) at man viss man tar den omigjen og får 3 blir det kun en 3er på vitnemålet om man ønsker det? Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Begge slettes av den nye, gitt at du gjør det bedre på den en på tidligere. Vet jeg helt sikkert av egne erfaringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå