Lapskauz Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Kjøpte meg ny iPhone i dag. Gledet meg til å bare koble den i maccen og synkronisere den med iTunes. Da fikk jeg første feilmelding som sa at jeg måtte ha iTunes 10.1 eller nyere. Ja, tenkte jeg. Så da lastet jeg ned den nyeste iTunes. Så fikk jeg neste feilmelding som at jeg må ha mac os x 10.5 eller nyere for å installere denne pakken. Jaja, tenkte jeg. Det fikses vel med en programvareoppgradering. Så skulle jeg gjøre det, men det går ikke. Det må jeg kjøpe.(HURRA...) Så da kjøpte jeg det, men forventet leveranse er satt til den 20. januar, og jeg er avhengig av telefon i forbindelse med jobb og andre ting. Så da lurer jeg på, må jeg ha denne forbanna iTunes bikkja for at jeg skal få iPhonen i gang? Eller finnes det andre metoder å få liv den? Endret 12. januar 2011 av Lapskauz Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Retningslinjene: Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg